gehaakte doosjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Augustus 2012 om 14:04 |
hoi hoi
het is alweer even geleden dat ik een foto van een creatie heb geplaatst
Ik heb van elke kleur er al twee gemaakt
1 paarse is al weggegeven aan een zwangere schoonzus van een vriendin
zij was erg verrast en vond het een leuk kado!!
Ik kreeg op mijn blog al een opmerking met TIP dat de doosjes bij Wibra in de aanbieding zijn
mijn doosjes komen van Xenos
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heel mooi gemaakt!
Een vraagje, zitten er deksels op die potjes? En als er deksels opzitten, kan je dan haken tot aan de rand? |
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Leuk!!! Lieve kleurtjes ook..
De deksels kun je wel haken tot de rand, alleen bij het bakje kun je niet tot de rand haken.. Anders past de deksel niet ;)
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
mooi
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh die zijn leuk gemaakt!
|
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Inderdaad, ik bedoelde de rand van het doosje ![]() |
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
inderdaad
de deksel haak ik tot de rand en dan een leuk randje met gaatjes
ik twijfel nog om het vast te plakken
Ik krijg het er niet zo strak omheen dat het niet altijd blijft zitten als je het dekseltje eraf haalt
hoe zouden jullie dat doen??
|
|
Chris
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Wat schattig zo om die doosjes heen, ik heb ook nog leuke doosjes staan (vierkante) Doe je op je gevoel dan meerderen?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nee ik heb een patroon voor het ronde doosje
zou graag een patroon voor de vierkante willen
Heeft iemand die ??
|
|
Chris
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Ze zijn leuk! mooie kleurtjes ook!
|
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Ik lijm het altijd vast met een lijmpistool.. Zodat ik zeker weet dat het goed blijft zitten..
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Jaaaaa daar zijn ze! Wat leuk! Dat roosje erop vind ik helemaal leuk!
![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
dankje saskia
de eerste 2 kregen een enkel blommetje en bij de derde dacht ik dat een dubbele ook wel leuk is
|
|
Chris
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
@ Drempt,
ivm vastmaken haaksel aan deksel kan je het volgende doen : gekleurde (of met print) splitpennen kopen, fleurige knoppen, bloemetjes,.... noem maar op dan gaatje(s) maken in het dekseltje en deze zo bevestigen ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Heel erg leuk heb ook al verschillende gehaakt.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Heel erg leuk! Ij heb ook nog een grote doos staan, die is ovaal, en een kleine ronde.
Mag ik vragen waar je de beschrijving vandaan hebt? Ik zag idd dat de wibra ze nu in de aanbieding heeft :-). |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Heel mooi!
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ikzelf heb ze vast gekleeft met textiellijm, doosje inlijmen en gaat vanzelf blijft ook beter zitten omdat in mijn geval er nog een uiltje bovenop zit
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Vikike
daar wil ik wel eens een foto van zien Doosje met uil
bedankt voor de tip met textiellijm
|
|
Chris
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Wat een leuk idee !
Ik zag vorige week ook van die doosjes bij Xenos liggen. Mmmm, misschien ook nog maar een keertje gaan inslaan. ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |