Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakte giraffe

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakte giraffe
    Posted: 03 April 2011 om 11:00
Ik ben op zoek naar een haakpatroon van een giraffe, heb zo onderhand alles afgezocht maar helaas.
Het moet niet zo'n kleintje zijn en moet kunnen staan, zag op afbeeldingen giraffes een staan van marie claire zoiets zoek ik eigenlijk, wie o wie heeft er een.

Groetjes van Bregit
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 11:04
Helaas kan ik je niet helpen, maar ze heeft echt leuke beestjes. Als iemand patronen heeft van marie claire dan is daar nog wel wat plaats voor in mijn mailbox
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 11:50
Heb je al bij de boekjes van Christel Krukkert gekregen? Daar zit een giraffe bij... Of die kan staan weet ik eigenlijk niet, maar misschien is het met een beetje aanpassen wel te doen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 16:18
Met pijperagers in de poten, misschien.

Ik heb een gehaakte giraf in een 3 suisses restjesboek, maar ik kan bij benadering niet zien hoe groot die wordt.

Mag ik eerst je emailadres in een PM of wil je het in je profiel zetten bij msn messenger? Dan ga ik volgende week scannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Anniek88 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniek88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 10:54

Hoi allemaal. De giraffe van Christel kan niet staan, die heb ik namelijk al gemaakt. Die heeft vrij lange poten en is hierdoor niet in staat om te staan. Mede doordat je het pootje dicht moet maken na het opvullen. Misschien dat het wel lukt als je hem niet dichtmaakt, maar aan het lijfje vastmaakt zonder hem dicht te maken.

Groetjes

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 11:07
Je zou stokjes, bv eetstokjes in de poten kunnen doen. Dan is het geen knuffeldier meer, maar staan zal ie dan wel kunnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.523 seconden.
Lang Yarns