Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte jurk phildar boek 241 nummer 17

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anneliese View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Oktober 2019
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneliese Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakte jurk phildar boek 241 nummer 17
    Posted: 23 Juli 2024 om 17:01
Heeft een van jullie deze jurk al gehaakt?
Ik wel maar heb een vraag over de afwerking.
Ik heb 2 Biezen voor de armsgaten gehaakt en deze aan het achterpand genaaid en daarbij 18 cm overgehouden voor de rugbanden zoals op het patroon staat beschreven.
Op de foto is te zien dat er ook een zwarte bies langs de zijkanten van het voorkant zijn genaaid.
Volgens mij staan deze niet in de beschrijving want de biezen gebruikt voor het rugpand, zijn voor het voorpand veel te lang.

Wie kan mij hierbij helpen.

Groetjes Annelies

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2024 om 10:31
Een erg leuke jurk. Ik heb het patroonblad niet. Lijkt mij vreemd dat die bies niet in de beschrijving staat. Vaak staan in Phildarboek meerdere talen. Misschien daar eens gaan zoeken. Als er echt niets te vinden is zou ik een zelfde soort bies als je al hebt haken in de goede lengte. 
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2024 om 19:24
Staat het niet bij uitleg achterin , dat wil Phildar ook wel wel eens doen .

Ik heb het blad niet , dus ook geen plaatje .

Succes 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns