|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() Posted: 30 Oktober 2008 om 16:18 |
Heeft iemand een patroontje van een bolero voor kinderen het liefst gehaakt. Gr, Claudia |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
Ik zie er een op www.garnstudio.com staan. 15-13. Maar die is gebreid. Verder kan ik je niet helpen. Ik heb hier geen boeken met kinderkleding in huis. Hopelijk kunnen anderen je verder helpen.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ik moet even zoeken in de boeken,maar welke maat zoek je?
|
|
![]() |
|
Fietje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2008 Status: Offline Points: 341 |
![]() |
helaas heb ik geen patroontje voor je! Veel suc6 met zoeken
|
|
Geniet van elke dag!
|
|
![]() |
|
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() |
Meisje van 6 en meisje van 9 jaar (dus 122 en 140) |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb net mijn Kids bladen doorsnuffeld op een BREIvestje voor die leeftijd, maar helaas niet op HAAKbolerootjes gelet. Morgen ga ik daar wel naar zoeken, anders verslijt mijn trap zo.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Magteld je hebt er maar druk mee.......
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Claudia,het is wel handig als ik een email adres heb,dan kan ik wat versturen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Corry, Mijn email adres is bella_beer@msn.com Gr, Claudia |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb alleen een wikkelvestje met lange mouwen gevonden, wel met gebreide boordjes, én een soort mouw bolero, eigenlijk alleen een luchtig rugpand en iets over de schouders. Maar geen echt gehaakt bolerootje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |