Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte meisjes poncho.

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2011 om 13:06
wat is dat een mooie poncho geworden.
niet gek dat je schoonzus hem gelijk gekocht heeft.
Als er meerdere een willen hebben dan kun je die ook weer
verkopen voor het rode kruis.
dan komt het geld al vroeg binnen.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2011 om 13:21
Snap ik dat ze die meteen koopt. Mijn dochter is er te groot voor anders had ik je meteen toen ik de foto zag een  berichtje gestuurd om de poncho van je te kopen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2011 om 19:04
Oh wat leuk voor je, dat de 1e al verkocht is!
Je hebt dan wel een gevoel, dat het leuk is wat je maakt!
Kan je weer een nieuwe maken...
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 12:01
Hij's mooi geworden!  Ik heb m ook eens gemaakt voor mn dochter
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 09:32

Help, ik vond hem zo mooi dat ik ook begonnen ben om hem te maken. Maar ik loop aan het einde van de 2e toer vast.

2e TOER: Het begin van de toer is een zijkant (schouder). Haak 3 l (= 1 stk), 1 stk in iedere van de volgende 2 v, 1 l,  sla 2 v over, * 1 stk in iedere van de volgende 3 v, 1 l, sla 2 v over *, herhaal van * - * in totaal 3-3-4 keer (= 4-4-5 stk-groepen), 3 stk in de volgende v, 1 l (=punt middenvoor), 3 stk in de volgende v, 1 l, sla 2 v over, * 1 stk in iedere van de volgende 3 v, 1 l, sla 2 v over *, herhaal van * - * in totaal 8-9-10 keer, 3 stk in de volgende v, 1 l (= punt middenachter), 3 stk in de volgende v, 1 l, sla 2 v over, * 1 stk in iedere van de volgende 3 v, 1 l, sla 2 v over *, herhaal van * - * in totaal 4-5-5 keer en eindig met 1 hv in de 3e l aan het begin van de toer = 8-9-10 stk-groepen tussen iedere punt.
Haak dan 1 hv in iedere van de eerste 2 stk en de eerste l-lus.

De laatste regel van de toer snap ik niet. Ik weet niet hoe ver ze willen dat je de steek doet. Tot midden voor of tot midden achter of 2 steken wie kan me helpen? Ik wil hem zo graag maken.

 

 




*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 16:27
leuk geworden. Vrolijke kleurtjes. Ik heb er zelf ook 2 gemaakt voor de meiden van mij. Zij waren er ook erg blij mee.
Back to Top
eNGELIEN View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eNGELIEN Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2011 om 19:30
Heel mooi.
Groetjes Lien
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2011 om 07:58
Wat een leuke poncho !!! Groot gelijk heeft je schoonzusje om hem snel te kopen...
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns