Gehaakte pannelap in jurk model |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
breigerda ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 December 2010 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik vond straks in een oude doos een paar patronen van heel leuke pannelappen, d.w.z. patronen, niet de beschrijving, misschien herkent iemand ze, ik wil een plaatje toevoegen, maar ik weet niet hoe ik dat doen moet. wie kan mij helpen. o ja, sorry, depannelappenmodellen zijn een telefoon en een vis in een pan. heel leuk. groetjes gerda.
|
|
![]() |
|
dutchlady ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Hoi allemaal
Wat een mooie pannenlappen die wil ik ook graag maken. Mag ik ook de patroontjes ontvangen?
Groetjes Dutchlady |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Dutchlady, Als je patroontjes wilt ontvangen,zal je je mailadres in moeten vullen bij je profiel bij msn messenger. Dan kunnen alleen de hobbydoosjes die lid zijn het lezen.Misschien ook leuk om iets meer over jezelf te vertellen bij het topic EVEN VOORSTELLEN. Dat vinden de andere hobbydoosjes altijd leuk om te weten naar wie wij patroontjes sturen. Dit geldt ook voor het patroon van BERT en ERNIE. Ik wil het graag sturen maar heb wel je mailadres nodig. |
|
![]() |
|
![]() |
|
dutchlady ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Ok sorry heb de mail er nu in staan. Zal me gelijk even voorstellen in het forum. |
|
![]() |
|
crea-b ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Status: Offline Points: 20 |
Ik zou die patroontjes van die leuke pannnenlappen ook wel
willen ontvangen. Vooral dat jurkje met dat broekje, die vindt ik echt schattig. O jeetje, en dan de tijd weer vinden om ze te maken! Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes Jantina |
|
![]() |
|
Klazien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Hallo ik ben Klazien en ik zocht op Google naar gehaakte jurkjes
pannenlappen. En toen kwam ik op dit Forum terecht en ook ik werd verliefd op de jurk met broekje eronder. Zou ik misschien ook tegen vergoeding dit patroontje mogen hebben? Zou enorm fijn zijn want ze zijn zo prachtig! Ik hoor graag of het mogelijk is Groetjes Klazien |
|
![]() |
|
Ine M. ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 April 2011 Status: Offline Points: 1 |
Ik heb op de basisschool pannenlappen gehaakt, maar nu zijn na bijna 40 jaar echt aan vervanging. Zou ik van iemand het patroon van jurkje nr. 76 mogen ontvangen? Dan kan ik op zoek gaan naar garen. Bedankt!
|
|
![]() |
|
Jenco ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Ben misschien een beetje laat maar ik zag de patroontjes van de pannenlap jurken en ben al zo lang op zoek dat ik mij ook maar aansluit bij de vraag of ik de patroontjes hiervan mag hebben. Alvast heel hartelijk bedankt
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Mocht iemand zich geroepen voelen.
Ik vind die pannenlappen die ik zag passeren echt wel beeldig. Iets dat je als klein geschenk of uit dank ook wel eens kan geven. Bij voorbaat dank Groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
Berlinda ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Hey,
Ik ben al even op zoek naar het patroon van het jurkje nr:76 van die pannenlap,zou ik die mss kunnen krijgen? eventueel tegen vergoeding Mvg berlinda |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |