gehaakte randjes |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Juni 2014 om 20:28 |
Van Librero : 75 sierranden om te haken, door Caitlin Sainio. Leuke bloemenranden, vierkantjes, halve rondjes enz. Bij Euroland of Voordeelboekhandel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
ietjefietje
Groupie Lid sinds: 23 Maart 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 41 |
Post Options
Thanks(0)
|
Machteld, wat een mooi boekje.
Ik heb hem ook gekocht voor mijn verzameling haakboeken. Ben er blij mee. Je krijgt hierdoor een mooie afgewerkte rand langs gehaakte kleding of sprei. |
|
Wie loopt naar de zon, laat de schaduw achter zich
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en je zou ook een leuk lijstje kunnen haken rond een applicatie, op een tas of op de rug van een jasje. Of gewoon een sliert groen en bloempjes ergens op. Ik bof dat de Eurolandwinkel precies aan de markt ligt, waar ik altijd uit de bus stap. Zo zie ik elke week wel nieuwe boekjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het al langer een geweldig boek
|
|
Geniet van het leven
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh,wat een prachtig boekje ,net binnen gekregen en ook vandaag de roulette tang besteld,kunnen we weer vooruit.Randjes genoeg om te haken.
|
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze heb ik ook gekocht.
Prachtig boekje. Groetjes, Annie |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Owwww Annie, just-you ;-) waarom zet je nou je Pinterest-site erbij dat ''kost'' me weer uuuuuuuuuuuuuren genieten, leukkkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |