|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 26 Augustus 2009 om 12:59 |
misschien een moeilijke vraag,iemand op multiply van hobbydoos had foto,s geplaatst van gehaakte sierraden,zelfs ringen en kettingen ik weet niet meer wie dit was. en zou graag weten of daar een boekje van tekoop was!!!!!! groetjes puck |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ha Puck,
Ik kan je helaas niet helpen ![]() Succes! Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
kun je het niet via 'zoeken'vinden? Zal zo even kijken of ik er iets uit krijg
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
ik kom op gehaakte sieraden via de zoekfunctie uit bij ooit onder de creaties geplaatste onderwerp; 'kippen en zo' Ik kan het draadje zelf nog niet vinden. |
|
groetjes,
|
![]() |
|
![]() |
http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1177&KW=ki ppen+en+zo&PN=0&TPN=9 hier zie ik iets over sieraden. Bedoel je deze?? Josl was indertijd (2007) erg geinteresseerd. google op Manias de Maria en op Paula Artes em bijuteria e crochet. Misschien is het dit? |
|
groetjes,
|
![]() |
|
![]() |
nee judy,het is iemand van multiply en op hobbydoos zit.die alleen maar foto,s heeft geplaatst.en daar wilde ik de naam van het boekje weten.en ik bedoel ook niet het irish haken,er waren ook gehaakte ringen als huisje enz,bij in ieder erg leif dat je gezocht hent. maar het komt wel weer eens. groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb diegene gevonden die ze geplaatst heeft en heb een pm tje gestuurd,dus alles komt in order. bedankt allemaal groetjes puck |
|
![]() |
|
Haaknaald ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
![]() |
Hoi Puck, Je hebt mail...... Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |