Gehaakte tas patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
DDC ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Augustus 2012 om 16:43 |
ik zoek een patroon voor kinder 'hand' tasjes dat ik wil maken liefst ovaal maar moesten jullie nog andere leuke gehaakte patronen hebben , mag je mij dit altijd bezorgen
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoe? per postduif gaat niet lukken denk ik, lees eerst het topic achter de volgende KLIK eens door, in ieder geval welkom hier
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik weet het niet meer!
|
|
![]() |
|
DDC ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 4 |
Ja wil eerst veel zien en doen zonder te lezen , zal er mijn werk morgen van maken
email adres deconinck.mets@telenet.be |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Doe je @mailadres hier maar gauw weg. Daar is een andere plaats geschikter voor. Echt eerst lezen!
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
je krijgt een vriendelijk verzoek om een stukje door te lezen dan weet je hoe het hier op het forum toegaat, het wordt je heeel vriendelijk verzocht, het punt is je wilt een patroontje hebben, dan zul je er iets voor over moeten hebben, we sturen echt geen patroontjes door aan mensen die zo maar eventjes komen binnenvallen, we zijn geen bibliotheek het is al eens gevraagd, haal s.v.p. je mailadres uit het topic weg we hebben helemaal geen zin in spammers, normaal zijn de mailadressen alleen te lezen voor ingelogde hobbydozen en gen spammers. en wij hoeven niet voor een ander te werken, ook niet morgen |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
ach het staat in het juiste topic, kan lang zoeken worden
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
dan wordt er ook geen ander kattekwaad uitgehaald (kon het toch niet laten
![]() |
|
![]() |
|
ja kan wel zoeken, maar ik heb het niet, heb ook geen kleine kinderen meer, kan moeilijk zeggen tegen m'n gaaitjes hou m'n tassie effe vast, heb ik gelijk 2 halfjes (tasjes dan)
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Héél prettig allemaal ! Zijn jullie ook niet zo begonnen ... tuurlijk zijn je al volleerd maar dat is nog geen reden om zo'n reactie's te geven vind ik
Gun nieuwe 'kuntseldame's' even tijd om hier alles te leren kennen Men zou van minder afhaken ipv te 'haken ' |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
en daar gaan we weer.....ik niet meer!!!
|
|
![]() |
|
Lees nou zelf nog eens een keer, maar dan alsof je van iemand anders het leest, hoe je hier binnenkomt!
Je zult het misschien niet geloven, maar we zijn hier toch een gezellige club!! Maar we hebben wel, ondanks af en toe plagerijtjes, respect voor elkaar. Als je denkt daar aan mee te kunnen doen, hartelijk welkom, maar die paar regeltjes, die we dan wel hebben, die houden we in ere! |
|
![]() |
|
als je m'n eerste post leest wordt het heel vriendelijk uitgelegd en geef je zelf aan geen zin te hebben in lezen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
wij zijn weer vertrokken, dus blijkbaar helpt het vriendelijk en hulpvaardig alles uitleggen ook al niet meer, misschien kunnen we beter een gezamelijk woord afspreken zodra er weer zoiets voorvalt je dit kan plaatsen en dan weet iedereen die hier leest waarover het gaat en hoeven wij voor de rest er geen energie meer in te steken
|
|
![]() |
|
![]() |
|
is dit wat...............KLAAR
![]() |
|
![]() |
|
lijkt me het beste dat ik gewoon helemaal niet meer reageer, heb het nu denk ik met een kilo suiker gedaan en dat helpt ook niet
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
sorry lieve dames maar de tranen staan in de ogen hihi. Echt nieuwe dame, we zijn hier heel lief en aardig maar we willen wel dat men even de regels bekijkt voor de normale omgangsvormen op dit forum. We zijn geen bibliotheek, we hoeven niets te delen dat doen we uit liefde maar dat werkt wel 2 kanten op. Lydia laat heel netjes zien hoe jij hier het makkelijkst wegwijs kan worden en hoe wij jou kosteloos patroontjes kunnen toezenden, wat wil je nog meer?
Ik heb heel netjes gevraagd of bij de patronen ook een haakster meegestuurd kon worden maar dat vonden ze te ver gaan....
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Hihi, jij bent er ook 1 Simone. Een haakster meesturen maar liefst. En dan zelf de lol van het haken mislopen
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |