Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gekocht

Reageer Reageer Pagina  <12345 27>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 12:08

de nieuwe aanwinst van de kringloop

kon de kleintjes niet laten liggen. zulke leuke snoetjes

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 17:31
is te begrijpen het zijn wel lievertjes hoor
Anne-Marie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 19:37
Eindelijk lag hier het boekje van Christel Krukkert, dus kon ik hem niet laten liggen 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:16
Fijn Simone, ik was bang dat je hem/haar niet had gekocht. Zijn de kleintjes erg klein? Ik heb wel wat patronen voor kleine poppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:16
Bravo garen voor een poekie ( anders moet ik bij Magtelt buiten zitten) en daar lag het apenboekje, dus ook maar mee genomen. Ik heb mezelf geen stop opgelegd ( helpt toch geen zier)
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:57
ben me tebuiten gegaan bij de wibra hadden de schappen net volgestopt met nieuwe kleuren katoen heb er even 18 bolletjes in setjes van 3 stuks per kleur uitgeroofd moest ze gewoon hebben toen omdat ik wat tevroeg was om te gaan werken nog even een soft haaknaald nr 2,5 +tijschrift bóóórdevol bij pipoos gehaald en begonnen aan de rammelaar uil van Annemarie Arts
Anne-Marie
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:57
Leuk Simone, maar ze horen ook in het Grote Poppen Topic thuis hoor
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 22:12

Francisca/Anne-Marie, schaam je je niet. Al die andere arme mensen krijgen nu niets meer!!! Welke Wibra is dat stuur, ik ze een mail om ze voor jou te waarschuwen.

Maar alle gekheid op een stokje, heb je  6 keer 3 of 18 keer 3 gekocht? Veel plezier ermee. Groetjes, Lida

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 22:19
6x 3 en ze hadden nog vooraad liggen achter en heb er nu al plezier van waren echt hele mooie kleuren fel geel mooi rood en een roze rode kleur onder andere
Anne-Marie
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 23:06

Vandaag echt schandalig veel uitgegeven...
Heb vanmorgen heerlijk geshopt bij de breicaravan in dordrecht...
Zo die heeft een hoop mooie kleuren...
Heb dan ook wel 30 bollen met katoen meegenomen...
Ga een mooi groot project maken dus wish me luck...

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 23:13
I wish you luck Droppie 

Ik heb gekocht vandaag: Frituurolie, snacks, voorgebakken friet, druiven, appels, en borduurnaalden zonder punt
Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 23:17
breicaravan is voor hobbydozen eigenlijk verboden gebied je koopt zo de hele toko leeg ze heeft teveel moois voor weinig
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 18:30
Op Marktplaats gekocht  100 bobbins met borduurgaren 
Ben er weer heeeeeeeeeeeeeeel gelukkig mee
Het was echt een koopje
Ik haak nooit af!

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:32
2 bolletjes katoen vd wibra deze week eens kijken of ze
nieuwe aanvoer hebben want er was alleen zwart, d grijs en
roze maar niet dat lichte roze die ik eigenlijk wil.
groetjes miranda
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 14:57

Originally posted by Jips Jips wrote:

Leuk Simone, maar ze horen ook in het Grote Poppen Topic thuis hoor

Ja dat weet ik, daar heb ik ze ook neer gezet. Ik heb het hier erover gehad dat ik ze wilde kopen. en ik heb ze gekocht. Dacht kan alle twee wel voor 1 keer

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 15:06
Ze zijn heel lief en leuk Simone
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 17:49
Geen wol, echt niet, hoor.

Wel een popje met slap lijf en dichte ogen, een rieten poppenstoeltje, twee mozesmandjes, een klosje gouddraad, een breiboekje voor baby en peuter, een minipersje, een Engels moppenboekje, de dubbelelpee van HAIR, een rode perforator en een videorecorder. Mijne deed alleen nog sneeuw, zo vaak heeft die gedraaid. Alles bij de kringloop in Twello.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 18:57

Geweldig!

Mijn broertje zou zeggen: "Mooi gelopen, niks meer aan doen!"

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 19:15
I know anne-marie was er nog nooit geweest maar opa kwam er altijd...nu ben ik er 1 keer geweest en zou iedere dag wel terug willen hahaha...
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 19:19
zeg niet voor niets dat het verboden gebied is voor hobby dozen het is nog erger voor mij kom er iedere dag langs gefietst s'morgens moet me dan altijd heel erg inhouden is een super zaak voor mensen als wij
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 27>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns