geld |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
AnneliesR ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, het is zo verleidelijk he als je al die kleurtjes ziet in de winkel. Ik probeer wel zo veel mogelijk restanten op te maken, zo heb ik een tasje gehaakt van katoen die ik had liggen. Geeft wel een goed gevoel moet ik zeggen! Verder heb ik geen grote hoeveelheden in huis, geen ruimte voor.
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ooooooooooooooohhhhhhh dit gaat straks heeeeeeeeeeel moeilijk voor me worden......
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WAT NU??????? |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Ik doe ook mee en ik koop dit jaar ook geen kleding.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Op Sancho (naaiforum) zijn er een heleboel dames die dit jaar geen
stof meer willen kopen. Omdat ik naast naaien, ook haken als hobby heb ga ik voor beide hobby's niets meer kopen. Kleding koop ik wel, maar zo min mogelijk en niet al te duur. Kwaliteit ga ik echter niet op inboeten, dus het zal vooral het aantal kledingstukken zijn dat ik sterk ver minder. |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
RESPECT! Ik zag daar maandag een item over bij Koffie Max (tsja... er was niks anders op tv... Doe jij daar ook aan mee of heb je het gewoon zelf bedacht? |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Ik heb zo wiezo bedacht geen kleding en spullen voor het handwerken te kopen dit jaar IK GA AFMAKEN WAAR IK ALLEMAAL MEE BEZIG BEN Ben aan zoveel dingen bezig en kleding wie heeft het niet genoeg, zag het ook bij koffiemax hoor. We hebben toch allemaal genoeg? |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
hoi dames
aan alle die mee doen succes ,als we met meerdere zijn is het toch leuker ik ga wel niet zo ver om me ook een verbod op te leggen om kleding te kopen ,ik heb vorig jaar bijna alles weg gedaan naar spullenhulp en goede doelen dus ik moet wel iets nieuw maar ik ga nooit naar de boutiques die zijn e straf in mijn portemonee bij mij is het louter de wolletjes die eens op moeten dat ik eindelijk eens door mijn voorraad ben groetjes |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
oei marileen
niet makkelijk he ,was gisteren ook in de stad heb geen risico genomen en ben niet binnen gegaan bij wibra en zeeman dus dat gaat ook er voorbij lopen of binnengaan en de wolbak(kast) mijden of alleen een wolletje kopen om een projectje af te werken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Hahahahaha......het was zeker niet makkelijk
![]() 1 bolletje heb ik meegenomen om m'n lampenkap af te haken ![]() Verder niet.......GOED HÉ!!!!! ![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik wil nog een stapje verder gaan en ook heel goed gaan opletten met boodschappen doen. Gisteren ben ik bijv. even naar Albert Heijn gegaan. Zij hebben heerlijke verse braadworst en was 2e bak gratis. Dus 4 bakken gehaald Nou ben ik echt niet van plan iedere dag een winkel af te gaan voor de goedkope boodschappen. Ik ga 2 x per week naar Lidl en haal ook wat dingetjes die ze niet hebben bij C1000, die hebben nu euroweken |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
martie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 100 |
Iedereen die mee gaat doen. Heel veel sterkte toegewenst. Ik heb zelf de zolder helemaal vol liggen. De eigenaar van de wolwinkel bij ons in het dorp vertelde mij dat hij ging stoppen en dat ik de eerste keus had. Alle wol kreeg ik voor de helft van de prijs. Ik voelde mij echt verschrikkelijk hebberig, maar ik heb wel mooi heel veel wol voor maar weinig geld. Toch moet ik nog altijd even bij de wolafdeling kijken in de winkels, maar kopen doe ik eventjes niets meer. Waar ik aan begin maak ik altijd eerst af, want in het verleden had ik dus tig projecten in allerlei tassen zitten, maar dat doe ik nu niet mee. Hooguit een moeilijk en langdurig project en een wat kleinere project, maar verder niet meer. Dus allemaal heel veel sterkte. Ga anders voor je de winkels gaat bezoeken nog even naar je voorraad kijken. Je moet toch ook nooit met een lege maag naar de winkel gaan. Dus misschien helpt het ook als je eerst even naar je voorraad hebt gekeken. Groeten Martie. |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Christine, Je hebt een PM. Wil je die (per mail) beantwoorden? Zo zou ik ook hebben kunnen besparen
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Ik heb vandaag mijn laatste boekje gekocht ,lievelingsknuffels breien en haken, en nu stop ik er ook mee want de boek van kerstballen breien vond ik veel te duur er staan verschillende motiefjes in maar toch maar 1 kerst bal ,dus mijn mening veel te duur
![]() ![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Goed idee. Of ik me eraan kan houden, durf ik niet te zeggen. Op de één of andere manier sta ik toch altijd weer met een bolletje wol (soms zelfs een paar) bij de kassa, al moet ik wel zeggen dat ik deze week zonder iets bij de Wibra en bij Zeeman te kopen de winkel heb kunnen verlaten. Toch wel een prestatie
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Woooowwww......wat knap Leonie!!!!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
en wie houden dan de economie draaiende ???
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik! Ik studeer, dat is al duur genoeg. Jeetjemineetje, ze willen het collegegeld verhogen, dan heb je nog de regel voor langstudeerders en vanaf september 2012 krijg je geen studiefinanciering meer voor je master. Ben gelukkig net ingeschreven voor m'n master. Krijg tot september nog studiefinanciering, gelukkig. |
|
![]() |
|
Hoe bedoel je dit? |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
helaas ,ik sluit me niet aan met dit voornemen heb vande week op marktplaats 14 kg katoen gekocht ben begonnen met de posttas uit de hobby handig en er ligt ook een vraag over de tas (veel Kleuren) met de spijkerbroek binnen kant beide hebben het zelfde patroon mijn nichtje zou kijken of ze een postzak mee kon brengen en mijn schoonzoon is zo lief geweest om een patroon van dat mooie kussen (banju kussen)dat op deze site te zien was te bestellen ,ik heb geen internetbankieren ,dus iets bestellen in duitsland is geen optie dus die 14 kg komen wel op |
|
![]() |
|
hoi dames
hier een update van de eerste week verbod om wol te kopen voor grote projecten en dames het is me gelukt ,ben deze week niet veel in de stad geweest dus heb ook niet veel kans gehad om de wibra of zeeman binnen te gaan deze week zal het moeilijker zijn moet met jonatan naar zijn therapie en dat is een boogscheut van wibra en zeeman dus een uurtje vrij tijd om rond te lopen in de stad gisteren ben ik begonnen met mijn wol te sorteren ,de wol voor mijn deken in een aparte zak gestoken dat die zeker niet bij de restante kan nu nog mijn beer voor de sportclub afwerken (ik hoop die deze week af te hebben )en dan kan ik aan de knuffels van poekie project beginnen groetjes christine |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |