geld |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hé meis! Het is mij gelukt hoor deze week bezoeken aan Zeeman en Wibra te brengen zonder wol te kopen. Ik heb wel mijn vaste dingetjes die ik daar haal, dus kan het niet omzeilen. Ik heb wel in de uitverkoop nog 2 truien voor de jongste gekocht (wibra 3,-- per trui) en bij Zeeman voor de oudste (volgens kaartje 4,-- maar bleef nog 2,-- van over Dat vind ik wel het leuke van de maand januari |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik heb net gisteren nog weer wat nieuwe dingen binnengekregen die ik had besteld bij de H&M. Broek (was 30, nu 8 euro), vest (was 20, nu 4 euro), ding/gewaad/vest/niet-nader-te-omschrijven (was 30, nu 8). Nodig? Tja, er ligt nog genoeg in de kast. Bruikbaar, dat zeker...
Voor de rest nog niets gekocht. |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Tip voor alle mensen die moeten wachten op iemand en daarom maar even de stad doorkruisen, neem je handwerk mee en ga in de wachtkamer of in de auto (nu wel een beetje koud) zitten handwerken. Komen je projecten af, je garen op en je komt zinvol je tijd door.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
hoi koningsdochter
een heel goede tip ,maar dat doe ik al ,je hebt soms wel van die raar kijkend ogen hoor in de wachtzaal dus als het beter weer is ga ik rustig in de auto zitten met mijn werkje en iets om te drinken haha doe ik geen geld op en komt mijn werkje ook al een stuk verder en idd niet goed voor de economie |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik doe dat ook altijd hoor. Ook als we een lange autorit maken en je krijgt soms vreemde gezichten, maar ook wel leuke gesprekken!
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
breimaan ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Niets kopen voor mijn hobby's is voor mij erg moeilijk Maar wel doe ik mee met de free fashion challenge. Dus een heel jaar lang géén kleding kopen. Ik ben op 1 januari begonnen . Ik heb zoveel kleding die ik eerst maar eens moet dragen. Op sommige kledingstukken zit zelfs nog een prijskaartje |
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Ik kom een eind ik maak op mijn gemak af wat ik heb liggen ben met zoveel dingen bezig en kom nergens doordat ik nog steeds doodmoe ben. komt goed |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ik koop ook geen wol meer. Ik maak nu eerst alles op. Van de restjes
haak ik nu allemaal kleine granny squares . En maak ik een bonte deken voor de hond. Of voor en ander haar katten. |
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
dag dames deze topic nog eens boven halen
deze week ook geen wol gekocht wel in mijn eigen bakken wol genomen om een col sjaal te breien dus weer 3bollen kwijt nu ga ik nog een sjaal opzetten kunnen we best gebruiken met dit weer mijn granny deken ga ook stuk voor stukje vooruit en binnen kort ga ik ook aan de knuffels voor het poekie project groetjes christine |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik heb ook niks gekocht hoor.........Oh jahhhh....toch wel....
![]() Ben wil alles eerst eens opmaken ![]() Ben ook kussens aan het breien voor op m'n slaapkamer ![]() Truitjes en broekjes voor de Kikaberen, en beren voor Karin. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Al die mensen die jij probeert te bedotten met je nepgeld, zijn allang fietsen stelen, oftewel pleite. Dus opzooien met je handel!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Gerapporteerd. Er is al genoeg tv reclame over gokken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |