Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gelukspoppetej

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
wey76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wey76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gelukspoppetej
    Posted: 13 Januari 2013 om 22:26
Ik ben het gelukspoppetje van de jongen aan het haken.
Nu is me alleen niet helemaal duidelijk hoe af te hechten en hoe je dat met die draadjes doet die er onder hangen.

De laatste toer zegt namelijk:
maak 6 minderingen dit doe je door de v 2 aan 2 samen te haken. dat snap ik
haal de draad door de laatste 6 v en trek aan.> hoe moet ik die draad er door doen door elke voorste lus en daan aantrekken zodat hij sluit of anders? want zo hencht je normaal een ronde af.
En met die draadje s snap ik het ook niet helemaal.

Wie heeft ze ook gehaakt en kan me helpen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2013 om 07:26
je eindigt uiteindelijk met een klein ringetje van 6 steken en alle einddraadjes stop je door dit kleine ringetje
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2013 om 13:33
Ik haal mijn draad door de voorste lusjes van de laatste 6 steken en trek het gaatje dan dicht. Deze draad mag je gewoon laten hangen.
Daarna borduur je het gezichtje en die draden kun je ook allemaal naar beneden door het gaatje steken (of net ernaast) en laten hangen.

Als je poppetje helemaal klaar is dan pak je alle draden bij elkaar en legt er een knoop op, zo dicht mogelijk tegen je poppetje aan.
Beetje bijknippen en klaar.


Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns