gemerceriseerd katoen |
Reageer |
Autheur | |
gusta goudvis
Newbie Lid sinds: 06 Februari 2011 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Februari 2011 om 14:19 |
Hoi,
Zeg ik dat juist, "gemerceriseerd katoen"? Ik zou voor de geboorte van ons kindje in augustus bloemetjes willen haken, 't is al gelukt met oefenwolletjes, maar die splitsen (heb restjes 4draads sokkenwol gebruikt, tja...). Iemand vertelde me over gemerceriseerd katoen. Is dat aan te raden? Verkopen ze dat hier bij Hobbydoos? Welke zou je aanraden? Die namen zeggen me niets... 'k Zou wel graag felle kleurtjes willen... Bedankt! |
|
Margje
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2008 Status: Offline Points: 482 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neem de katoen nr.3 van Phildar. Op Hobbydoos te koop en werkt heel fijn. Het heeft mijn voorkeur. Succes, Margje |
|
gusta goudvis
Newbie Lid sinds: 06 Februari 2011 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die met aloe vera? Toevallig ben 'k die gaan halen in turquoise, wit en pistache! Twijfel nog over paars. En dan beslissen welke de definitieve kleurtjes worden. 'k Wil neutrale, want we weten nog niet wat het wordt. Turquoise alleszins, en dan nog 1 kleurtje en wit. Bedankt voor je reactie! Als ik geen "betere" ideeën krijg, dan ga 'k voor Coton 3 Phildar. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |