Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Genieten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Genieten
    Posted: 26 Februari 2012 om 16:52
Anthony heeft late dienst vandaag. Ben dus in m'n uppie, samen met het gaaies Harry en Toon,en m'n hondje Fleurtje. Het is dus niet zo dat ik Anthony niet graag thuis heb (in tegen deel), maar toch is een keertje alleen zijn best wel eens leuk he.
Ben gewoon aan het genieten......spulletjes aan het uitzoeken en m'n nieuwe vakkendoosjes ermee vullen, forum staat konstant aan , en nu ga ik al heerlijk douchen en lekker m'n pyama al aan doen hihihi en weer verder freubelen en rommelen e.d.

Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 17:41
genieten op de bank, met de kachel een beetje hoog  de laatste mouw aan het minderen  vanaf de oksel en aan het nadenken wat ik nu zal doen. koekiemonster of een kussen of de etui voor mijn haaknaalden of knabbel en babbel of toch poekie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 18:15
Uhmmmmm..................het etui 
En Simone.....ik heb de kachel ook lekker hoog staan hoor
Ik haak nooit af!

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 22:44

ik weet helemaal wat je bedoel en dat is echt niet lullig tegen over je man ik denk dat iedereen dat heeft ook je man het is soms zo lekker.

 alleen lekker even alleen voor je zelf er zijn heerlijk vind ik dat lekker met me zelf niets moeten alleen wat ik zelf wil geen vragen geen geklets heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 22:57
ik weet wat je bedoeld, maar komt bij mij niet voor,
mannetje zit in een rolstoel, dus voor veel dingen van mij
afhankelijk.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 07:50
Ik snap het Wanda.......
Ik haak nooit af!

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:05
Mijn man werkt in 5 ploegendienst , 6 dagen werken 4 dagen vrij, 2
vroege,2 late en 2 nachtdiensten. Voor buitenstaanders lijkt het alsof hij
nooit werkt, ze zien hem geregeld met de hond buiten . Voor mij
zijn de late diensten heerlijk, lekker zelf doen waar je zin in hebt, even
handwerken,computeren, tv kijken, om 23 uur is hij weer thuis en ik heb
een heerlijke avond gehad.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:20
dit patroon heb ik twintig jaar gehad heerlijke avonden vrij, hij ook de kinderen uit school halen. en dan het commentaar werkt jouw man niet. Hij vond het ook heerlijk kon hij lekker gaan vissen.
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 09:47
Ook zonder man kun je gelukkig zijn!Ik heb m'n kids,'n kleinzoon, 'n lieve vriendin, mijn zussen en de dames van de Hobbydoos.'n Leuk klein huisje en m'n hobby's. Ik ben RIJK en heel tevreden zo.
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 11:01
Ik ben blij dat ik soms iets alleen kan doen maar doe toch ook graag dingen met mijn man
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 14:45

Originally posted by Elgurumi Elgurumi wrote:

Ook zonder man kun je gelukkig zijn!Ik heb m'n kids,'n kleinzoon, 'n lieve vriendin, mijn zussen en de dames van de Hobbydoos.'n Leuk klein huisje en m'n hobby's. Ik ben RIJK en heel tevreden zo.

Dit gevoel vast houden, zijn maar weinig mensen die tevreden zijn 

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 15:19
Ja dat vind ik ook!!!!
Mooi gezegd Elgurumi
Ik haak nooit af!

Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 19:46
Dank je! Het zijn de kleine dingen die het doen! Count your blessings
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 21:25
Originally posted by simonevv simonevv wrote:



dit patroon heb ik twintig jaar gehad heerlijke avonden
vrij, hij ook de kinderen uit school halen. en dan het
commentaar werkt jouw man niet. Hij vond het ook heerlijk
kon hij lekker gaan vissen.


26 jaar geleden stond dit in de schoolkrant van de
basisschool waar mijn zoon op zat:

Juf: Rick wat doet jou papa?
Rick: werken
Juf: wat doet jou papa op het werk?
Rick: brood opeten
Juf: en wat doet hij dan wanneer het brood op is?
Rick: dan gaat hij weer naar huis.

De leraren waren erg bezorgd over ons gezin, ze dachten
dat mijn man geen werk had omdat hij geregeld de kinderen
ophaalde, helaas maakte het werken geen indruk op mijn
zoon, wel de vele boterhammen die papa meenam.


Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 23:46

O o o o o  die kindjes kunnen soms zo leuk uit de hoek komen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 12:10

Oh wat zou ik graag zo'n dagje willen, één zo'n dag of een halve dag zou voor mij al heel wat zijn. Op het moment is het hier vakantie en ik krijg geen momentje rust, links van mij zit derde te zingen, om mij heen loopt de peuter te roepen en af en toe te krijsen, voor zitten oudste en tweede om het hardst te zingen en de logee van 14 doet net zo hard mee. En ik heb heel erg hoofdpijn en ik ben moe door jongste die nog geen nacht doorslaapt en mij elke nacht wel een uur of langer bezig houdt. Sorry voor deze klaagzang, maar ik heb het even gehad en ik zou zo graag wat leuks willen maken.

Groet,

Yobsje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 23:31
Ja dat geloof ik graag Yobsje.......dat verdien je ook hoor!

Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 07:31

O Yobsje,

En je moet nog drie dagen, gelukkig wordt het wat warmer buiten. Hups de wei in met die gasten even uitrennen en rasen. Dan met een kop the of koffie even op de bank en genieten van de rust.  Sterkte

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns