Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GESPOT: nieuwe wol bij Zeeman! UPDATE 23/8

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 20:00
Die Olga, de dikke wol van Zeeman, vraagt gewoon om een bulky breisel in ribbels. Maar ik weet niet wat ik ervan moet maken. Ik denk als ik er een col of zo van maak ik er spontaan opvliegers van kriig, zo warm zal het zijn.

Ik denk er nog even over na. Ik ga zaterdag weer naar de stad, dus zou ik dan een paar bollen kunnen halen (als het er dan nog ligt natuurlijk Wink).
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 20:19
Ja Mayabees,
Die wolhal in Hardenberg ben ik pas geweest, o wat een heerlijkheid is dat zeg! Ik heb me arm gekocht daar. We zijn 2 weken daar op vakantie geweest, later bleek 800 meter daar vandaan. En op internet had ik eens dat adres gevonden. Erg leuk hoor, ik werd wel erg hebberig daar. Van te voren had ik een aantal dingen gezocht die ik ga maken en wat ik daarvoor nodig had. Voorlopig koop ik niets meer. Maar de zeeman en wibra hebben ook mooie kleuren zag ik.
Succes hoor iedereen met het bedenken en maken, ben benieuwd wat hier weer geshowd zal wordenWink
groetjes Annelies ;)
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 20:46
Ben in Goes naar beide winkels geweest maar (nog) geen nieuwe kleurtjes te bekennen. Maar ik blijf proberen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 20:49
@Jips
Je zou ook een Sweetheart Ripple Afhgan kunnen maken met die wol. Dat is een heel leuk soort deken, met aan de ene kant streepjes en aan de andere kant hartje. Ideaal als je twee kleuren hebt gekocht die een beetje bij elkaar passen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:18
Die dikke kabelachtige wol is misschien leuk voor een tas. Daar krijg je geen opvliegers van, behalve als je hem te vol laadt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 23:22
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Bij Zeeman heb ik een mooie kleur paars soft gevonden en 2 of drie verschillende kleurtjes blauw die heel erg op elkaar lijken. En van Royal lag er ook een creme achtige kleur, rood, aubergine. En eer lag ook een nieuw kleurtje van dat pluizige garen, waarmee het lastig te haken is

Ik heb ook met dat pluizige van de zeeman gehaakt, ik vond het ook lastig, dus haakte ik 2 draads, dus een "gewone"draad erbij, dit ging prima. Misschien een idee?
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 15:21
hoi dames wacht nog even met rennen naar de wibra  maandag is de saskia 25 % korting jammer als je nu hard gaat lopen  mis je een paar bollen grtj ineke
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 16:19
ik heb de dikke wol zwart/wit bij zeeman in lochem gekocht, maak er denk ik een spencer van  met zwarte stukjes stof, zoals in de patronenboekjes van zeeman
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:46
O ja, Wanda, het picolien breien. Dat is zoooooooooooooooooooooo leuk! Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns