Gestemd |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Maart 2021 om 17:34 |
Vanmiddag hebben wij onze briefstem op de post gedaan, ziezo, wij zijn er af. Of het allemaal eerlijk gaat, weten wij niet, maar dat weet je toch nooit. En als Rutte het niet eens is met het aantal stemmen voor hem, kan hij Trump nadoen.
En vanavond gaan we horen wat er allemaal alweer mag en wat nog steeds taboe is. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben onze stembiljetten zondag op de post gedaan. Mooi klaar dus. Ik vraag mij af wat ze ermee doen als je in de tussentijd plotseling overlijdt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar had ik niet eens aan gedacht. Ik zei wel tegen Ton: hoe krijgen we het biljet terug, als we op een andere partij willen stemmen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aan hetzelfde heb ik ook gedacht Lidwina .
En als er iets misgaat met de bezorging ? Laatst zat de bus hier zovol dat je de brieven er gewoon uit kon halen ,maar het afgifte punt was zo ver dat ik daar ook geen zin inhad .. Ik hoorde vanmorgen als je verkeerd gestemd had,dus in de verkeerde envelop had gedaan ,en dat waren er al heel wat ,je een nieuwe kon gaan halen .De laatste gold . Dat wordt dan ook nog een hele uitzoekerij . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |