Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

25 augustus Hobbydoosdag

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 20:15
Benieuwd naar foto's !!!!!!   ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 20:54
Het was een erg gezellige dag. Nieuwe en al bekende gezichten. Lekker eten, mooi weer met af en toe een bui (tje) af en toe een nieuwsgierige blik van de katten. Haak- en breiwerken van elkaar gezien en nieuwe dingen geleerd.
Kortom een super dag.
 
Clara, Corrie en kleine meid, dank jullie wel voor het meerijden en kletsen (en spetteren Tongue).
 
Foto's komen nog, later.
Back to Top
crochetmad View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2012
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer crochetmad Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 20:57
Het was zeker een fijne dag!!!!
Mijn dochter Yara en ik hebben in ieder geval
enorm genoten van de gastvrijheid van Magtelt
en de gezelligheid van alle hobbydoosjes,
de handige tips en trucs en de lekkere hapjes.
Wij hebben leren stokhaken, erg leuk om te doen!
Yara heeft in de trein nog verder aan haar pannenlap
gehaakt en ze vond "het 5 uur treinen dik de moeite waard"
Reuze bedankt allemaal!!!
Lieve groetjes,
Karin en YaraHug
 
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 21:15
Ik vond het erg gezellig, leuk om 'ns gezichten te leren bij jullie namen hier.
Lekker gegeten, patronen en boekjes gekeken en gekwekt, zalig.

Dank jullie wel voor deze mooie dag. Volgend jaar weer?

Speciale dank voor Magtelt voor het hartelijke onthaal en de perfecte verzorging.

Groetjes,
Anita

PS Ton bedankt voor je boek. Ik mis alleen de opdracht van de schrijver. Wat een leuk en uitgebreid boek, knap hoor!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 22:20
Ik vond het ook een geslaagde dag. Ik ben helemaal enthousiast geworden over het stokhaken, ik ben thuis al aan het kijken welke bezemsteel ingekort kan worden LOL
Het was voor mij ook de eerste keer, maar het was heel gezellig.
 
 
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 09:57
ik namens mij wil ik ton bedanken voor het ophalen en weer weg brengen naar de trein,magtelt bedankt voor je gastvrijheid,corrie bedankt voor je jammetjes wij zullen smullen,bedank ik ook nog even clara voor het leren om rondjes te haken,ik ga er mee verder oefenenen ik bedank de andere zusjes dat ik ze heb mogen leren kennen,
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:09
fijn voor jullie allemaal dat de dag weer zo perfect verlopen is . Ik had wel niks anders gedacht hoor Big smile
laten jullie ook wat foto's voor ons hier achter zodat de (verplichte) thuisblijvers ook kunnen meegenieten van die gezellige dag
 
 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:25
Vandaag eten we geen brood, maar scones, appeltaart en wraps. Gisteravond worstebrood en fruitsticks. Lekker foei.

Clara en Karin hebben allebei mooie, lieve dochters, de ene is iets ouder dan de andere.

Bandicot, jij bent nu getuige dat het ook voor nieuwe hobbydozen best leuk is om mee te maken, toch? Je hoeft echt niet jaren lid te zijn.

Hebben jullie ook allemaal regen vandaag?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:39
...hier de hele morgen al REGEN.........
gister was het hier prachtig......LOL
groetjes geesje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 16:33
heel de voormiddag hier regen , nu af en toe een zonnetje maar veel wind (dus zeker geen aantrekkelijk weertje)
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 18:50
Wat leuk dat jullie een leuke gezellige dag hebben gehad gisteren!
Heb veel aan jullie gedacht, onder de werkjes voor de verjaardag van Elleke (mijn dochter) ze word morgen 4!
Volgend jaar hoop ik toch ook te komen baalde erg dat ik niet kon:(
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 20:54
Het had me erg leuk geleken, maar vanaf dinsdag zit ik 10 dagen in het huis van mijn dochter in Apeldoorn. En dit was iets te kort daarvoor. Ik moet juist nu iets te veel regelen.
Volgende keer beter.
Groetjes, Jannie
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 22:41
Leuk, dat het voor jullie een geslaagde dag is geweest 👍 volgende keer hoop ik er weer bij te zijn
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 11:48
Jannie, ga je wel winkelen? In de Hofstraat, waar de bushaltes zijn heb je naast elkaar (zo ongeveer) Action, Aldi en Kruidvat. In de Brinklaan Wibra, Zeeman, Hippe dingen, een grappig speelgoedwinkeltje en een Crea-Art. In de Hoofdstraat een Voordeelboekwinkel met hobbykelder, bij de markt een Euroland met hobbyafdeling. Voor boeken en tijdschriften zijn er in de Oranjerie en bij de markt boekwinkels, we hebben in de Hoofdstraat een De Slegte en in het centrum zijn er ook 3 speelgoedwinkels. En dan aan de oude Beekbergerweg natuurlijk de Bekbergse wolhal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 18:57
Naar die laatste ga ik natuurlijk toe. En uiteraard ga ik verder ook nog winkelen in Apeldoorn.
Maar deze eerste twee dagen waren te mooi en hebben we heerlijk gefietst.
En uiteraard de dagelijkse boodschappen gehaald in de Egelatier.
Voor lapjes (voor patchwork) ga ik ook nog naar Bep in Hall en naar Petra Prins in Zutphen.
Bedankt voor de tips en
Groetjes, Jannie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 19:41
De Eglantier wordt best leuk, al duurt de verbouwing iets te lang. Ik mis daar nog wel een Kruidvat en een Wibra. Vandaag wat het ook weer zo lekker, wij hebben de hei in de omgeving bezichtigd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 22:12
ooooooo helemaal gemist lang niet meer hier geweest, lees dit nu pas jammer hoor
zal ook de komende tijd hier niet of nauwelijks komen trouwens, maar de hobbydoosdagen vond ik altijd erg leuk
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns