Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

opbergen van je garen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: opbergen van je garen
    Posted: 01 Maart 2013 om 19:33

In mijn wandkast, achter dichte deurtjes, liggen nu
doorgeknipte wijndozen (gewoon van appie heyn) op elkaar gestapeld met in elk doosjes een kleur.
Dus alle paarse bij elkaar enz. Daarbij één doosje met kleine restjes en sokkenwolletjes.
De open kant van de doosjes naar voren, dan zie je in één oogopslag wat je hebt.
Net als de Wibra-kasten, alleen kleiner in formaat.

Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 13:56
Handig.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 14:39
euh een fotootje is wel leuk!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 14:51
Dat wordt morgen of dinsdag, ik heb weer eens de batterijen leeg
Binnenkort toch maar eens oplaadbare kopen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 16:51
Ik heb tegenwoordig oplaadbare Lori, maar ik heb het gevoel dat die nog sneller leeg zijn. Heb gelijk een reserve set gekocht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2013 om 18:47
Dat zou maar zo kunnen, Lida.
Ik denk wel eens dat fabrikanten bewust dingen maken die minder lang meegaan.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2013 om 16:21
Dat heet crisis
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 07:53
Nog geen foto??????
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 10:15
Nee sorry, we heben hier de laatste 2 weken eigenlijk wel iets anders aan ons hoofd.
Die foto komt heus wel, zo gauw ik er aan denk bij de boodschappen batterijen mee tge nemen.
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 December 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 10:21
Ik weet niet wat voor wolsoorten je allemaal hebt, maar ik zou wel een beetje uitkijken met open bakken... Ik had hier m'n verzameling ook in open kartonnen dozen gedaan, en dat dan allemaal opgestapeld op planken aan de muur, maar na een half jaar vond ik ineens motten in de wol. :( (Niet in alle bollen, gelukkig. Al zaten ze soms wel tussen de acrylwol, terwijl die beestjes dat helemaal niet eten lijkt me.) De enige oplossing was sommige bollen weg te gooien en de rest uit te spoelen, anders kom je er haast niet meer vanaf...

Nu zit alles trouwens in afgesloten Tupperware bakken, en heb ik gelukkig nergens meer last van. :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 10:42
Ik kreeg vaak de resten van mensen hun hobby, daar gooide ik dan eerst een mottenbal in en liet de doos/zak een tijdje staan. Ik gooi ook lavendelzakjes in mijn wolledozen. De laatste zijn wel lekkerder in open dozen, denk ik. Een mottenbal in een oud pantykousje in de groene container hangen, helpt tegen de vliegen 's zomers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 20:05
Hier dan de foto. Mottenballen heb ik niet, lavendelzakjes (van Action, 3 voor 69 cent) liggen er gewoon tussen.


photo uploader
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 20:10
Originally posted by Joyce Joyce wrote:


Ik had hier m'n verzameling ook in open kartonnen dozen gedaan, en dat dan allemaal opgestapeld op planken aan de muur, maar na een half jaar vond ik ineens motten in de wol.


Ik geloof niet dat de wolletjes die ik heb het een half jaar volhouden, sommigen proberen nog wel zich te
verstoppen achter anderen maar ik weet ze wel te vinden
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 20:28
Nou dat ziet er handig uit
Zo leuk dat deze zaken ook ter sprake komen
Lavendelzakjes ertussen handig en mottenballen nooit aan gedacht vooral niet in de groene kliko
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 21:13
Sorry Lori, ik had niet naar de naam gekeken. Beetje dom. Logisch dat je hoofd er niet naar stond.
Het ziet er wel netjes en handig uit zo.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 22:24
Het is al goed, Semmama, ik had ook niet zo aangebrand moeten reageren. Sorry daarvoor.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 10:19
Nee hoor, geeft niets, mijn vader heeft net 51 chemo's en een stamceltransplantatie achter de rug, dus weet er helaas alles van.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 18:40
Het is gewoon zo'n rotziekte!!
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 19:09
Nou inderdaad, een mensonerende oneerlijke rotziekte Confused
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns