Doornroosjepatroon Capri |
Reageer |
Autheur | |
corinaw71@gmail.com
Newbie Lid sinds: 15 Mei 2024 Locatie: Den Haag Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Mei 2024 om 14:07 |
Dit is een naald uit het patroon:
1r, 1av, 1r eruitbreien, 3 av samenbreien De steek 1r eruitbreien begrijp ik niet. Kan iemand mij helpen?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog nooit gehoord van het doornroosjepatroon.
misschien bedoelen ze in 1 steek : 1 keer rechts breien, 1 keer averechts breien en 1 keer rechts breien en dan pas van de naald laten glijden . dan de 3 steken averechts samenbreien dan blijft uw aantal steken op de naald gelijk. |
|
corinaw71@gmail.com
Newbie Lid sinds: 15 Mei 2024 Locatie: Den Haag Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel. Volgens mij is het gelukt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is niet handig om je emailadres als naam te gebruiken, nu is het voor elke internetgebruiker zichtbaar. Je kunt je naam beter veranderen, bijvoorbeeld in Doornroosje.
Het patroon bestaat inderdaad uit een aantal van 4 steken plus twee randsteken. Je breit afwisselend een naald 3 steken uit één steek, drie steken samen breien, een tussennaald recht, en dan precies omgekeerd 3 steken samen breien, 3 steken uit één steek. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |