Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon halve ying yang kussen gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marcelle85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Juni 2013
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marcelle85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon halve ying yang kussen gezocht
    Posted: 26 Juni 2013 om 08:04
Hoi,
Heeft/kent iemand toevallig een patroon van een halve ying yang, waar ik een kussen van kan maken?
Ik wil namelijk een kussen maken waarbij de ene helft voor him is en de andere helft voor her.

Sorry voor mijn onmogelijke verzoekenEmbarrassedConfused
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2013 om 08:47
ik heb het niet maar als je nu is zo'n halve tekent en dan daar langs haakt, je kan dan zo meerderen en minderen, ik heb het weleens gedaan en ik moet zeggen dat lukt echt heel goed,

en je niet schamen voor je vragen het is juist leuk om iets te willen wat anders is dan anders, ik vind dat altijd wel leuk
Back to Top
Marcelle85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Juni 2013
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marcelle85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2013 om 11:49
Hoi,

Thanks voor de tip alleen ben ik niet zo handig...ik snap dan niet wanneer ik zou moeten minderen...
Ik ben heel erg van het van de patronen haken... Zo uit het niets kan ik ook niet haken, behalve recht toe recht aan dingen zoals dekens..maar vormen....Confused
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2013 om 11:51
ach meid dan kan ik je echt niet helpen want ik heb echt niet zo'n patroon, ik teken weleens zoiets en dan knip ik het uit en dan meerder ik waar het breder wordt en minder ik waar het weer smaller wordt zo doe ik het wel eens, ik hoop dat er iemand is die het wel heeft succes 
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2013 om 11:56
crochet yin en yang   als je dit even op google intoetst dan zie je van alles ik weet alleen niet of er een patroon bij zit maar het lijkt er haast wel op
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 10:59
Een voorbeeld van even googlenWink

http://nl.dawanda.com/product/10838230-PDF-Haekelanleitung---Paisley---floral-x4

Deze kan je  ook als halve yin yang  gebruiken
Wat je ook kan doen is kijken voor een kruissteek patroon en dan voor ieder kruisje een vaste haken.
bij een kussen doe je dan 2x dezelfde kant  haken of  je haakt 1 kant en werkt de achterkant af met een mooi stofje.


Back to Top
Marcelle85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Juni 2013
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marcelle85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 16:02
misschien een domme vraag hoor, maar hoe ga ik uiteindelijk dan de hoogte in, want het patroontje is alleen voor een plat werkje en ik wil hem dus wel kunnen vullen. dus dan alleen in de achterste lussen te haken en daarna weer gewoon in de steek?

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 22:41
op pinterest crochet yin and yang intikken en er komen verscheidene exemplaren boven Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 23:06
Originally posted by Marcelle85 Marcelle85 wrote:

misschien een domme vraag hoor, maar hoe ga ik uiteindelijk dan de hoogte in, want het patroontje is alleen voor een plat werkje en ik wil hem dus wel kunnen vullen. dus dan alleen in de achterste lussen te haken en daarna weer gewoon in de steek?

Wanneer je het dan dubbel haakt dus een voor en achterkant en dan aan elkaar haakt kan je het ertussen vullen. Je kan dan evt. een rand met meerdere toeren en die ertussen haken. 
Ik hoop dat  je een beetje begrijpt wat ik bedoel.Wink


Back to Top
pat View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 April 2016
Locatie: brugge
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pat Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2016 om 09:40
hoi, heeft iemand deze werkbeschrijving voor mij?
alvast bedankt!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2016 om 10:15
Heb je het hele topic al doorgelezen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2016 om 10:47
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Heb je het hele topic al doorgelezen?

Inmiddels wel denk ik. LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
pat View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 April 2016
Locatie: brugge
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pat Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2016 om 19:42
ja, ik denk het wel maar een echte beschrijving vind ik niet.
Kan je wegwijs maken in het zoeken er van?
grtjs
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12091
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2016 om 21:51
Originally posted by macheri macheri wrote:



Wat je ook kan doen is kijken voor een kruissteek patroon en dan voor ieder kruisje een vaste haken.
bij een kussen doe je dan 2x dezelfde kant  haken of  je haakt 1 kant en werkt de achterkant af met een mooi stofje.



Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:



op pinterest crochet yin and yang intikken en er komen verscheidene exemplaren boven



Duidelijker kan toch niet dacht ik en dan kan je de maat nemen die je zelf voor ogen had.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2016 om 09:26
Wat toch duidelijk moet zijn is dat wij zelf het ook niet wisten en geen patroon hebben. En degenen die reageerden zijn allang niet meer actief op het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns