Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lief tasje

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 23:59
Originally posted by Annita Annita wrote:

Ben ik nou zo'n stumperd? Al die Engelse patronen?
Vind het niet prettig om steeds een vertaling ernaast te leggen, gezien haken al niet mijn sterktste kant is, vind ik het lastig om daarbij óók nogeens te vertalen!
Vind ze ontzettend leuk al die tassen, maar ga eens Googlen voor Nederlandse beschrijvingen. Moet lukken.


Dat dacht ik ook altijd. Niet dat ik er nu altijd uit kom maar het gaat me wel steeds beter af nu ik meer oefen. Als je de basis steken en begrippen in het Engels kent en herkent wordt het steeds leuker.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 09:44
wow he die krokodillentas ,helemaal geweldigThumbs Up
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 10:01
Ja inderdaad, ik begon met leren haken in het nederlands, maar toen vond ik zulke leuke amerikaanse gratis patroontjes dat ik het uiteindelijk toch heb geleerd.
In het begin heb je er inderdaad een vertaal schema bij, maar na een tijdje weet je wat die afkortingen betekenen. Net zoals je weet wat de nederlandse afkortingen betekenen.
Soms moet ik nog wat opzoeken, zeker als het om een iets ingewikkelder patroon gaat, maar ik ben blij dat iik de stap heb durven maken.

Wat ik vervelend vind, is het verschil tussen amerikaans en engelse haakuitleg. ze hebben termen van elkaar overgenomen, die dan een andere betekenis hebben :s
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns