Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

op zoek naar een haakwerkje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marian61 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 April 2015
Locatie: zuid holland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marian61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: op zoek naar een haakwerkje
    Posted: 05 Mei 2015 om 20:32
Hallo,lieve mensen ik ben al een tijdje op zoek naar een Nederlands haakpatroon van een zeehondje ,wie oh wie kan mij hier aan helpen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2015 om 21:25
Kijk eens even bij 'Even voorstellen' en lees daar de hartelijk welkom (staat in drukletters).
Daar wordt uitgelegd waar je je emailadres moet zetten en nog veel andere nuttige dingen.

http://www.littlemuggles.com/free-patterns-3/sammy-the-seal/

Dit is wel een engelstalig patroontje, maar zo te zien is het niet moeilijk.
Het wordt allemaal in vasten gehaakt en is amigurumi.

Bij charami.com of ook op andere sites kan je de amerikaanse termen omzetten naar het nederlands.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2015 om 21:42
http://brei.startpagina.nl/prikbord/9726801/patronen-mini-dieren-kikker-zeeleeuw-(rob)-en-varkentje

en hier is er nog eentje
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 12:08
wat een serrevies Beppeke !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 12:35
dank je nldutchy.

en ik weet dat marian61 gisterenavond dit topic heeft bezocht maar respons krijg je dus (weeral) niet.

dan zal ik zelf maar enkele mogelijke antwoorden geven :

- bedankt maar het engels is toch nog te moeilijk voor mij.
- bedankt dat moet mij dan zeker lukken nu. ziet er idd niet wreed moeilijk uit.
- die link naar het nederlands patroon vind ik eigenlijk niet zo'n mooi beestje.
-
- eigenlijk zoek ik een totaal ander zeehondje.

legio mogelijkheden
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 12:35
is graag gedaan hoor, ik heb maar een halfuurtje moeten zoeken naar deze patroontjes waar ik zelf niks aan heb.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 12:54
Bep ik wil je hartelijk bedanken voor alle moeite die je voor ons hobbydoosjes doet om patroontjes te vinden .

Ik ben zelf niet zo goed in het zoeken op de PC dus verbaas ik me steeds weer .
.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 13:47
dat weet ik wel hoor mutti dat jullie dat appreciƫren.

ik vind dat dus helemaal niet erg en ik MOET het niet doen, maar het is nog maar eens de 'nieuwe lichting' die de forummanieren en gewone fatsoensmanieren aan hun laars lappen.

Als ik bij een dokter of in een winkel kom (en daar zelfs moet voor betalen want anders krijg ik het niet mee) dan bedank ik ook.
Back to Top
marian61 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 April 2015
Locatie: zuid holland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marian61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 16:15
Sorry dat ik nu pas antwoord maar het was even hectiek in ons gezin dus daarom nu pas respons allemaal hartelijk bedankt voor jullie snelle reacties en sorry sorry sorry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 16:25
al vergeven en vergeten se. Ben al blij met iedere reactie
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2015 om 17:14
Thumbs Up voor Bep!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns