Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bumba

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kimberly View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2015
Locatie: Zottegem
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kimberly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bumba
    Posted: 18 Juni 2015 om 20:49
Hallo,

Ik ben op zoek naar een haakpatroon van Bumba om een tafelkleedje van te maken.
Mijn dochtertje van 3 jaar is helaas overleden aan de gevolgen van kanker en ik had haar graag een speciaal hoekje gegeven in onze woning. Cry
Ze was reuze zot van Bumba, dus daar om deze vraag.
Weet er iemand waar ik zo een patroon kan vinden? Liefst in kleuren en liefst ook een beetje uitleg erbij zodat ik geen fouten maak.

Groetjes 
Kimberly
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2015 om 21:41
Het moet dan een platte bumba zijn.

https://www.pinterest.com/pin/506936501782660663/
dit is wel een breipatroon.

http://nl.dawanda.com/product/65922143-bumba-deken-filet-haakpatroon
en hier een haakpatroon

en volgens mij zit er niet veel verschil tussen die 2 telpatronen

Lees ook even de Hartelijk welkom in de rubriek even voorstellen daar staat nuttige info over wat waar en hoe
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3045
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 09:51
Hoi Kimberly, hartelijk welkom op dit leuke en behulpzame forum. Maar zoals aangegeven door Bep, even voorstellen!
Back to Top
Kimberly View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2015
Locatie: Zottegem
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kimberly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2015 om 13:50
Hallo,

Ik heb deze ook al gezien, maar ik er staat niet bij hoeveel wol je nodig hebt om dit te maken.
Ik koop mijn bollen altijd bij Veritas of op een een website die kanker steunt. Bij veritas is er nu een actie tegen borstkanker. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2015 om 15:12
http://forum.hobbydoos.nl/nog-enkele-gebreide-truien-van-het-afgelopen-jaar_topic38937.html

voor de bumba zelf niet zo veel, een restje zwart, een restje rood, een grotere rest geel. In bovenstaande link staat hij gebreid. Het was een trui voor een 1 jarige en gebreid op naald 3 dacht ik. Het tafelkleedje maak je zelf zo groot of zo klein als je zelf wilt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns