Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

juichbandjes Plus

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: juichbandjes Plus
    Posted: 20 Juni 2012 om 12:17
Hadden jullie die gezien? Ik vind het een handige manier om armbandjes te maken en vast te zetten: aan de ene kant een ringetje of half rondje van staal, aan de andere kant klittenband. Je maakt een plat armbandje van ongeveer een cm breed en 24 cm lang, je naait aan de ene kant het ringetje (bv een oud beha-ingetje) en aan de andere kant op de goede kant twee stukjes klittenband. Je slaat het armbandje om je pols, haalt het uiteinde door het ringetje en drukt het klittenband vast. Past altijd. Met een dikkere pols natuurlijk een langere armband maken, even passen en meten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 12:22
Behoorlijke lading van deze armbandjes liggen. Stom genoeg nog niet eens over de manier van vastzetten nagedacht. Bedankt voor de tip!
 
Gr. Rianne
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 15:08
Ik heb het gezien ja, vond het ook heel handig. Als je armbandjes haakt of breit, heb je volgens mij ook aan 1 stukje klittenband genoeg, aan het haak/breiwerk 'plakt' het wel vast.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 21:02

Heb ze hier ook al in overvloed liggen...had bedacht dat ze mooi van stof waren dus je er iets omheen kan maken of op kan naaien...wil ze dan ook met een leuk viltje of een haakwerkje opleuken...er dus iets anders van maken...Groetjes, Suzanne

Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 21:08
ja idd handig, nou kom ik nooit bij de plus dus als iemand ze niet wil, mag ik ze dan?
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 08:13
dat is handig, toevallig had ik armbandjes geweven met rietjes opgezocht, dan ben ik al die restjes wol ook weer kwijt en zijn de buurmeisjes weer even druk bezig

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2012 om 17:23
Ik bedacht nu inderdaad pas dat je er een of meer bloemen op kunt maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns