Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

British Sewing Bee

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: British Sewing Bee
    Posted: 29 Mei 2021 om 09:08
Ik had vergeten te melden, dat er op BBC1 weer een Great British Sewing Bee aan de gang is. Ik kijk met ondertiteling, anders kan ik het niet volgen. Maar de eerste serie ie ooit op NPO 1 geweest bij Omroep Max. Na Heel Holland Bakt. Ik weet niet of ze deze serie voor de winter gaan bewaren of dat het in de zomer uitgezonden wordt. Ik vind het altijd wel amusant. Er is meestal iemand, die het klaarspeelt om het kledingstuk af te maken binnen de tijd, terwijl anderen nog niet een zoom of knopen of een kraag hebben aangebracht. En er is als tweede opdracht een metamorfose, waarbij men van oude kleren of textiel voorwerpen iets heel anders moet maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2021 om 15:41
Ik vind het heel leuk, alleen vergeet ik meestal halverwege dat ik het zo leuk vind en dan vergeet ik te kijken. BBC kan ik zo op de computer niet ontvangen.
Dus ik moet echt op Max wachten, of is het weer op MAX ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2021 om 08:21
Vorige keer was het Max. Ik ben tientjeslid, dus ik ben niet heel intiem met Max.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns