Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

naaimachine

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
foxy lady View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 September 2009
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer foxy lady Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: naaimachine
    Posted: 30 Oktober 2011 om 15:38
Dag Dames,

Misschien staat deze vraag niet helemaal op de juiste plek. Maar ik denk er over na om een naaimachine aan te schaffen. Eerst gewoon een hele simpele want ik heb er helemaal nog geen ervaring mee, en zal eerst alleen simpele dingetjes doen/maken.
Nu heeft de Blokker volgens mij 2 redelijk goedkope machines:
De Singer 1409 Promise en de Toyota JSF18.
Heeft iemand van jullie welke van de twee het simpelste te bedienen is / het beste is?

Groetjes Marijke
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 16:24
Mijn moeder heeft er een van de blokker en het zijn goede machines
maar je kunt het niet vergelijken met een prof naaimachine om mee te
beginnen werkt hij perfect.
Zelf heb ik er een van de lidle een singer en die werkt ook goed.
Ook ik ben een beginner en ja om dan gelijk een dure te kopen vond ik
zonde dus vandaar.
Succes
Groetjes Jose
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 21:37