Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mooie aanbieding.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mooie aanbieding.
    Posted: 14 Oktober 2012 om 20:24
.... denk ik...
Ze hebben hier veel kleuren van Philar Phil Coton 3 in de aanbieding, voor €1.75 per bol. Lijkt me een mooi koopje, weet alleen niet hoe hun met verzendkosten zitten....
Let op, is niet voor alle kleuren.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:38
Ik haal mijn phildar Phil Coton 3 altijd op de markt en daar kosten ze altijd €1,75 per bolletje, dus ook geen verzend kosten, alleen even een kwartiertje fietsen. Maar ik heb dan ook het geluk dat deze op de markt verkocht wordt, bij mij in de stad staat er niemand op de markt met katoen
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:39
Oooow, dat is zeer vriendelijk geprijst op jouw marktje Haribiwo. Goed dat je die gevonden hebt.
Ik weet niet eens of ze hier op de markt wol verkopen, gok er niet op eigelijk...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:55
Hieronder staat wat de verzendkosten zijn
U betaald voor verzending binnen Nederland altijd € 4,95 per bestelling (ongeacht het bedrag), bij bestellingen vanaf € 100,- krijgt u er gratis een breiboek bij. Bestelt u alleen 1, 2 of 3 breiboeken óf 1 of 2 bollen wol (van 50gr) dan krijgt u € 2,00 korting op de verzendkosten en betaald u slechts € 2,95.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 15:42
Ja maar de nieuwe kleuren zijn 2.20  en dat  vind ik dan weer jammer  want dat zijn nou net de kleuren die ik wil.
donkergroen en donker rood.


Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns