Vraag over haken met haaknaald no.1 |
Reageer |
Autheur | |
Jo81
Newbie Lid sinds: 29 Augustus 2024 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Augustus 2024 om 22:13 |
Rare vraag misschien maar ik haak nog niet zo lang amigurumi.
Nu wil ik een klein handje haken met haaknaald 1 maar hoe kan ik de vingers omdraaien als ze na de tweede toer gaan krullen? Of heeft iemand tips?
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat bedoel je dat je de vingers moet omdraaien? Ik haak momenteel met haaknaald 1.25. Heb net een snaveltje gehaakt. Begon met 4 vasten in de mr. Gemeerderd naar 6 steken, daarna naar 8. Dus ook klein. Ik heb al meteen bij de 6 steken gezorgd dat alles in de goede richting zat. Later omdraaien is eigenlijk niet te doen. Ik heb wel ooit zitten prutsen met afgebroken houten prikker. Of dat toen gelukt is weet ik niet eens meer.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou als je begint een lange draad kunnen laten hangen .Misschien lukt het dan ze om te keren met die draad .
.verzonden
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2353 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik een pincet met een spits toelopende punt en zorg dat ik zo vroeg mogelijk de steken aan de goede kant hebt, zoals Lidwina al schreef.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Jo81
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel dames voor de vele tips
|
|
Jo81
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel allemaal
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |