Stokhaken. |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik aub ook het boekje van tante Jan mogen vragen?
Dank u wel,groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga morgen even voor je zoeken!
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
andrea21
Hobbywonder Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik ook dit boekje ontvangen alvast bedankt!
|
|
|
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Andrea en Inge, ik heb jullie een boekje gestuurd!
Groetjes, Annie
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh top! Ik geen nog geen kans gehad om achter mn pc te duiken (ben nu aan het multitasken met een drinkende baby op mn arm...)
Is dat het boekje wat je bedoelt inge? |
|
Blessed to be a blessing
|
|
Mirj@m
Groupie Lid sinds: 25 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik ook boekje van Tante Jan ontvangen
Alvast bedankt. Groetjes Mirjam
|
|
Groetjes Mirj@m
|
|
Mirj@m
Groupie Lid sinds: 25 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie net dat ik het ook heb ontvangen,
Ben er heel blij mee Bedankt Annie voor het boekje. Groetjes Mirjam
|
|
Groetjes Mirj@m
|
|
willyg313
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stokhaken werd al gedaan in 1840 heb ik gelezen het heel oude plaatjes ,ik weet niet meer waar
Misschien uit de tijd van heksen die hadden goede bezemstelen
groeten willy
|
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
Margje
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2008 Status: Offline Points: 482 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames,
Even de volgende tip. Het boekje Stokhaken is in juli uitgekomen. Met duidelijke uitleg en meerdere patronen in het nederlands. Kijk hiervoor op de website van schrijfsters www.knittedknots.com
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou gaat weer lekker, geen tekst! dacht hijsen!!
|
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |