Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

omkeer tang

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: omkeer tang
    Posted: 07 Augustus 2012 om 19:02
ik heb een tip om je crea`s makkelijk mee te vullen. toen ik nog veel vilt deed heb ik een omkeer tang gekocht en die gebruik ik nu om kleine dingen mee op te vullen. is reuze handig. geen gpiel met een schaar of haaknaald gewoon een tang . je kan ze ook kopen in een hengelsport winkel die gebruiken ze dan om haken uit die arme vissen de miond t ehalen. het is dus een tang met lange grijpers . maar ze zijn niet goed koop hoor , maar wel ideaal hihihihi
hier ene link voor een goedkope
http://www.creaty.nl/beren/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=23&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=20


okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:04
Dank je voor de tip!!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgiƫ
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:14
Dankje voor de tip, ik doe het momenteel met een haaknaald maar dit gaat niet altijd even makkelijk.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:16
dat is een goeie tip dank je wel
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:21
Ook handig. Ik heb een heel lang pincet. Deze gebruiken ze in een operatiekamer, en deze was afgekeurd. (Mijn zusje werkt in het ziekenhuis als operatie assistente, vandaar). Dit werkt ook heel goed 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
melekskeuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 April 2012
Locatie: antwerpen
Status: Offline
Points: 258
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:19
ooh dankje voor de tip morgen eens lief lachen naar men vader en die moet maar een tussen zen visgrief zoeken naar eentje hihi
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:35
zoiets tang heeft mijn man een tijdje terug mee gebracht was afgekeurd operatie spul
dank je voor de tip
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 09:01
Zoiets gebruik ik ook! Heerlijk! Ik keek altijd zo immens op tegen het vullen van kleine ami's,maar met zo'n tangetje is't echt een plezier geworden.
Is idd een supertip Okkiepowerrr
Back to Top
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 10:21
Wat een supertip.
Ik gebruik altijd een eetstokje van de chinees, maar is vaak toch te dik voor de kleine ami;s
 
dank je wel ik ga hier achteraan
groetjes Claziena
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 10:37
zal volgende vrijdag ook eens aan mijn chirurg vragen of hij geen afgekeurde tang heeft LOL
ik gebruik nu altijd de achterkant van een potlood, en dan met en draaibeweging gaat het vulsel erin
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 15:34
graag gedaan Big smileBig smileik kan gewoon niet meer zonder mijn tang hihihi en bewaak hem met mijn leven hwhahahahahahah
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.250 seconden.
Lang Yarns