Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon rondbreinaald op twee pennen breien?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lieke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon rondbreinaald op twee pennen breien?
    Posted: 08 Augustus 2012 om 17:32
Ik heb een patroon van een kabeltrui op een rondbreinaald die ik op twee pennen wil gaan breien. Hoe doe ik dat het beste met het patroon? Kan ik gewoon alles door de helft doen of zie ik dat te gemakkelijk?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:40
als je dit topic KLIK even doorleest en doet datgene wat er staat, volgen er antwoorden genoeg.

nieuwe link proberen KLIK
lydia wijsbroek
Back to Top
Lieke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:45
Dank je wel, ik ga lezen:)
Back to Top
Lieke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:46
De link werkt bij mij niet..
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 18:13
Ik heb het ook even geprobeerd, lukt inderdaad niet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 18:16
probeer het nog es heb een nieuwe geplaatst
lydia wijsbroek
Back to Top
Lieke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 18:31
Dank je, maar het geef niet direct antwoord op mijn vraag;)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 18:58
Nee maar je krijgt sneller en eerder antwoord op je vraag als je leest en doet wat daar staat dat is wat er bedoeld wordt met de link. dus lees even het forum WELKOM.


Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 19:10
Weer hijsen?????? Ja toch maar wel niet  Confused
Back to Top
Lieke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:15
Ik snap dat ik mijn vraag in een ander forum moet stellen, ga ik doen, dank je wel:)
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:35
wij zijn gewoon een hobbydoosforum en niet gelieerd aan Drops of een winkel. We zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden, althans proberen dan, wij zijn ook maar gewone mensen. Zie het gewoon voor je.
je bent net verhuisd komt in een nieuwe buurt, valt binnen bij de buren en zonder jezelf voor te stellen begin je vragen te stellen, staat een beetje vreemd he
lydia wijsbroek
Back to Top
Lieke11 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lieke11 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 20:51
Tja, ik vind dat persoonlijk niet zo vreemd maar ik snap dat dit een vrij besloten forum is?
VOlgens mij zijn er wel meer mensen die zich later voorstellen, maar ja..
Ik koop altijd mijn wol bij de hobbydoos dus dacht ik dat ik mijn vraag hier ook wel kon stellen, snap je?
Maar ik heb de boodschap begrepen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 21:58
Ik dacht dat ik daarnet antwoord op deze vraag gaf, maar nu zie ik daar niets van terug. Je kunt een rondbreipatroon altijd door twee delen als het om voor- en achterpand gaat. En met mouwen moet je opppassen dat het kabelpatroon op het midden komt.

En niet meteen zo gepikeerd reageren, wij actieve veteranen op het forum hebben wel eens moeite met nieuwelingen die zich niet voorstellen of even oriƫnteren, maar meteen binnenvallen met een vraag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.234 seconden.
Lang Yarns