sateprikker |
Reageer |
Autheur | |
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2010 om 23:05 |
Tip van mijn dochter: bij het bevestigen van armen, benen en hoofd (en staart) van een ami: steek een sateprikker dwars door het te bevestigen lichaamsdeel in het lijf. Het zal niet verschuiven of draaien. Ik heb het zelf uitgeprobeerd, en het werkt.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
DAT IS EEN HELE GOEIE TIP!!! IK GA HEM ONTHOUDEN. BEDANKT.
|
|
|
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een prima tip, bedankt |
|
Crea-Mo
Hobbyguru Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die ga ik ook uitproberen. Bedankt!
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een goede tip, erg handig, die vergeet ik niet meer. groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Hele goeie! Ga ik proberen.
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een schitterende tip, Leonie !!! Hartelijk dank, ook aan je dochter. Heb het geprobeerd en het werkt fantastisch !!!
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is een goeie!!! Heb vaak last van gedraaide
onderdelen . |
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga hem zeker proberen, ben bezig met een kikker waar nog poten aan moeten,hihi,ga ik hem eerst spiezen en dan zonder verdoving afhechten......ach gossie, het arme beessie
|
|
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik het het geprobeerd.... En het werkt voortreffelijk !!! Bedankt voor de schitterende tip, Leonie. |
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Satéprikkers zijn ook handig om de piepkleine richeltjes van fornuis, magnetron ed schoon te maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
en wat nou als die sate prikker breekt?
en ik mag hopen dat je dat niet doet als je de knuffel aan een kind geeft om er mee te spelen want daar zijn de knuffels tenslotte toch ook voor toch niet alleen voor de sier? nia |
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staat bij BEVESTIGEN. Zoals ik het lees en begrijp gebruik je de prikkers als een soort speld en niet om erin te laten zitten. Mag ik het verkeerd hebben hoor ik het graag. Leonie is niet zo gek om dit erin te doen en geven aan een kind :)
|
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh dat is wel een goed idee ik heb toevallig net van iemand plastik coctail prikkers gekregen dan is de kans van splinters die er lin blijven zitten na het vastnaaien ook minder. ik vind die houten wat dat betreft(ook voor eten) erg vervelend.
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik gebruik van die heel erg lange spelden van het bloemschikken deze zijn ongeveer 13 cm lang en hebben een dikke plastiek bol bovenaan
|
|
|
|
kaatgr
Duizendpoot Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo simpel, dat had ik zelf kunnen bedenken.........maar dat heb ik niet gedaan
dank je wel voor het delen!!!
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik de spelden die bij de ouderwetse haarkrullers horen, nog te koop bij de Hema
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |