breimachine |
Reageer |
Autheur | |
bandicot
Duizendpoot Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2012 om 08:09 |
Gisteren was er rommelmarkt bij ons (Magtelt: ben je nog naar de americahallen geweest?).
En raad eens: ik heb een breimachine gekocht. Volgens mij is het nog een goede ook. Een Brother KH 230. Heeft iemand ervaring met deze machine of weet er meer van? Ik heb helemaal geen verstand van deze machines, ga vandaag eens op mijn gemak kijken of ik er verder mee kom. |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes ermee!!! ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan je daar helaas ook niet mee helpen Anita maar ik wens je veel succes met de machine
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
robeer
Groupie Lid sinds: 14 Augustus 2012 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spannend hoor. Een breimachine staat al langer op mijn lijstje van wannahaves.
Ben dan ook heel benieuwd hoe het werkt en of het je bevalt. Hou je ons op de hoogte?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd, Anita. Als er geen gebruiksaanwijzing bij zit, is die vast wel op internet te vinden.
Ik ga even niet naar rommelmarkten, anders groeit de poppenfamilie weer zo aan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
AnneliesR
Hobbywonder Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk zeg! Lijkt me ook zo leuk een breimachine maar zal wel altijd een droom blijven....... Ik kan je hier niet mee helpen helaas.
Succes ermee hoor!
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien weet iemand het op het brei prikbord
Veel plezier ermee |
|
Groetjes jenny
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb die machine ook, het is een eenvoudige grofbreier, heb je er een handleiding bij, die is trouwens te downloaden van internet, maar ik wil hem ook wel doorsturen
de saskia van de wibra gaat prima op deze machine. heb je nog vragen dan hoor ik het wel |
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over breimachines gesproken... Wat is het voordeel ervan? Ten opzichte van gewoon breien. Gaat het alleen maar sneller, een half automatisch? Of zijn er meer voordelen?
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
bandicot
Duizendpoot Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er een handleiding bij en zelfs een boekje met "lessen". Ik heb vanavond geprobeerd om te breien, ik heb een klein stukje, alleen met het opzetten gaat het nog niet goed.
Probeer het morgen nog een keer. Volgens mij (als het goed gaat) is het wel sneller als "met de hand" breien. Maar ik heb het dan alleen nog over een recht stuk breien. Met meerderen en minderen houd ik me (nog) niet bezig. |
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
met een breimachine moet je leren omgaan en in het begin is het veel uithalen en weer opnieuw beginnen, totdat je de juiste instellingen weet.
mocht je nog iets nodig hebben aan attributen, vraag het dan gerust, misschien kan ik je dan helpen het is veel sneller als met de hand breien
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder zetten met de breinaald de steken op en zette ze dan op de breimachine.Zij had ook altijd ruzie met het op zetten
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |