Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breimachine

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breimachine
    Posted: 27 Augustus 2012 om 08:09
Gisteren was er rommelmarkt bij ons (Magtelt: ben je nog naar de americahallen geweest?).

En raad eens: ik heb een breimachine gekocht.
Volgens mij is het nog een goede ook. Een Brother KH 230.
Heeft iemand ervaring met deze machine of weet er meer van?

Ik heb helemaal geen verstand van deze machines, ga vandaag eens op mijn gemak kijken of ik er verder mee kom. Big smileBig smile
Big smile

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 08:16
Veel succes ermee!!!  ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 08:53
ik kan je daar helaas ook niet mee helpen Anita maar ik wens je veel succes met de machineWink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
robeer View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 09:42
Spannend hoor. Een breimachine staat al langer op mijn lijstje van wannahaves.
Ben dan ook heel benieuwd hoe het werkt en of het je bevalt.
Hou je ons op de hoogte?