breimachine |
Reageer |
Autheur | |
bandicot
Duizendpoot Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2012 om 08:09 |
Gisteren was er rommelmarkt bij ons (Magtelt: ben je nog naar de americahallen geweest?).
En raad eens: ik heb een breimachine gekocht. Volgens mij is het nog een goede ook. Een Brother KH 230. Heeft iemand ervaring met deze machine of weet er meer van? Ik heb helemaal geen verstand van deze machines, ga vandaag eens op mijn gemak kijken of ik er verder mee kom. |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes ermee!!! ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan je daar helaas ook niet mee helpen Anita maar ik wens je veel succes met de machine
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
robeer
Groupie Lid sinds: 14 Augustus 2012 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spannend hoor. Een breimachine staat al langer op mijn lijstje van wannahaves.
Ben dan ook heel benieuwd hoe het werkt en of het je bevalt. Hou je ons op de hoogte?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd, Anita. Als er geen gebruiksaanwijzing bij zit, is die vast wel op internet te vinden.
Ik ga even niet naar rommelmarkten, anders groeit de poppenfamilie weer zo aan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
AnneliesR
Hobbywonder Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Post Options
Thanks(0)
|