Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breimachine

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breimachine
    Posted: 27 Augustus 2012 om 08:09
Gisteren was er rommelmarkt bij ons (Magtelt: ben je nog naar de americahallen geweest?).

En raad eens: ik heb een breimachine gekocht.
Volgens mij is het nog een goede ook. Een Brother KH 230.
Heeft iemand ervaring met deze machine of weet er meer van?

Ik heb helemaal geen verstand van deze machines, ga vandaag eens op mijn gemak kijken of ik er verder mee kom. Big smileBig smile
Big smile

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 08:16
Veel succes ermee!!!  ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 08:53
ik kan je daar helaas ook niet mee helpen Anita maar ik wens je veel succes met de machineWink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
robeer View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 09:42
Spannend hoor. Een breimachine staat al langer op mijn lijstje van wannahaves.
Ben dan ook heel benieuwd hoe het werkt en of het je bevalt.
Hou je ons op de hoogte?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 11:43
Gefeliciteerd, Anita. Als er geen gebruiksaanwijzing bij zit, is die vast wel op internet te vinden.

Ik ga even niet naar rommelmarkten, anders groeit de poppenfamilie weer zo aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 11:49
Wat leuk zeg! Lijkt me ook zo leuk een breimachine maar zal wel altijd een droom blijven....... Ik kan je hier niet mee helpen helaas.
Succes ermee hoor!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 11:52
Misschien weet iemand het op het brei prikbord
Veel plezier ermee
Groetjes jenny
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 21:49
ik heb die machine ook, het is een eenvoudige grofbreier, heb je er een handleiding bij, die is trouwens te downloaden van internet, maar ik wil hem ook wel doorsturen
de saskia van de wibra gaat prima op deze machine.
heb je nog vragen dan hoor ik het wel

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 22:23
Over breimachines gesproken... Wat is het voordeel ervan? Ten opzichte van gewoon breien. Gaat het alleen maar sneller, een half automatisch? Of zijn er meer voordelen?
Blessed to be a blessing
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 23:01
Ik heb er een handleiding bij en zelfs een boekje met "lessen". Ik heb vanavond geprobeerd om te breien, ik heb een klein stukje, alleen met het opzetten gaat het nog niet goed.
Probeer het morgen nog een keer.

Volgens mij (als het goed gaat) is het wel sneller als "met de hand" breien. Maar ik heb het dan alleen nog over een recht stuk breien. Met meerderen en minderen houd ik me (nog) niet bezig.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 00:06
met een breimachine moet je leren omgaan en in het begin is het veel uithalen en weer opnieuw beginnen, totdat je de juiste instellingen weet.
mocht je nog iets nodig hebben aan attributen, vraag het dan gerust, misschien kan ik je dan helpen

het is veel sneller als met de hand breien
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 14:51
Mijn moeder zetten met de breinaald de steken op en zette ze dan op de breimachine.Zij had ook altijd ruzie met het op zetten
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns