tips voor moederdag |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
aah, Moederdag...smoeder leeft niet meer maar tot haar 95e heb ik haar extra mogen laten weten hoe blij ik met haar was/ben....a.s. zaterdag sta ik op een braderie, tbv de Goeie Doelekes weetjewel en ik heb wat spul voor een euro of 3 p.st. waarvan ik hoop dat er iets voor Moeder bijzit, ja toch ?! Ben nu bezig sfeerlichtjes te lamineren met deze tekst * erop, zelf gevonden en d'r op/in getikt ......En nu geen reacties van: rolbevestigend....en : ja, vaders zijn ook belangrijk en ooms en tantes ook, dát weet ik maar het is NU voor Moederdag ;-)))
*
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
1gul
Duizendpoot Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Germany Status: Offline Points: 290 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik geef mijn moeder kaartje om met kinderen en kleinkinderen naar het dolfinarium te gaan helemaal gezellig en mijn schoonmoeder krijgt een verjaardagskalender zelfgemaakt met foto's van het gezin
Echt leuk om alle reacties te lezen wat iedereen voor de moeders koopt! Ben zelf ook heel benieuwd mijn dochtertje is 3 en heeft op de peuterspeelzaal iets gemaakt. Heel knap ze verklapt tot nog toe niks alleen waar ze het verstopt heeft!!
|
|
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb met de kinderen uit de klas een receptenboek samengesteld voor de moeders met foto's van kinderen met een keukenschort en keukengerei. Ze ` koken/bakken' het gerecht wat mama erg lekker vindt.
Mijn moeder is dinsdag geopereerd aan haar stembanden en mag vanaf zaterdag pas weer voorzichtig aan praten. Wij verwennen haar dus al vanaf gisteren! Ik wil nog wel kijken voor een badjas. Naar de moeder van mijn moeder zijn we afgelopen zondag al geweest, de moeder van vader is komende juni een jaar geleden overleden. Daar zullen we een plantje neerzetten.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee, Sanne. Ik heb nog steeds een sleutelrekje hangen, dat gemaakt is van een overgeschoten parketplankje, beschilderd en met ingeslagen spijkertjes. Uit de lagereschooltijd van onze dochter. En het zelfgemaakte boodschappentruukje van mijn zoon heb ik gebruikt tot het uit elkaar viel, telkens een nieuw boodschappenblokje erop geplakt. Dat was een beschilderd stuk karton met een gaatje en een touwtje voor het potlood.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben pannenlappen aan het haken voor mijn moeder. Dus - net als vroeger - een zelfgemaakt cadeautje
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder vindt zelfgemaakte dingen leuk, dus ik ben met het potje scrub van Karin aan de haak bezig. Mijn moeder is altijd haar voeten en handen aan het insmeren dus ik denk dat ze dit wel gaat gebruiken.. Dus ik ook net als vroeger..
|
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wou dat ik ook nog iets kon geven aan mijn moederke (liefst een dikke knuffel) ................. nu zijn het enkel bloemen die ik op haar grafzerk kan gaan leggen
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar zat ik ook aan te denken eerst te doen, maar toch voor de recepten gekozen. Vaderdagidee ligt ook al klaar, maar dat komt terzijndertijd in het vaderdagtopic
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |