Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

knusse creaties

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: knusse creaties
    Posted: 23 November 2011 om 10:39
hebben jullie het nieuwe tijdschrift al gezien
van knusse creaties voor kerst.
ik zag het gisteren in de winkel liggen en kon het niet
weerstaan er staan veel leuke dingen in om te haken.
ik denk alleen dat het dit jaar niet meer gaat lukken voor
de kerst om alles te maken.
groetjes belinda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:06
Van Sandra? Ik zag hem wel, maar hij stond te hoog, zelfs als ik op mijn tenen stond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:07

oho, toch maar even naar de winkel.

ik ben zeer benieuwd.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 14:16
Ach ja, Magtelt, dat vind ik altijd zo waardeloos. Dat ze in sommige winkels de hobbybladen zo hoog leggen. En als je dan ook nog niet bij de langsten hoort. Je had gewoon een van de medewerkers moeten vragen. Maar ja, die had hem dan misschien ook wel weer terug moeten leggen. Daar zitten ze vast niet op te wachten. Maar aan de andere kant, moeten ze het maar niet achteraan, bovenaan en in de hoek wegstoppen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 15:47
Ja er stonden rijen bij de kassa en Bruna heeft ook nog een postkantoortje, dus druk druk druk. Maar ik heb al een paar jaar die Sandra's voor Kerst gekocht, dus het is voor mij waarschijnlijk meer van het zelfde. Ik moet gewoon mijn eigen grijpstok meenemen naar de supermarkt.

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 16:05
Ik heb dat zelfde probleem. Ben ook niet zo groot en moet vaak vragen of men iets voor mij wil pakken.
In de Wibra had ik het ook eens met wol die juist helemaal bovenin lag. Die juffrouw hielp niet maar zei laconiek : daar staat een krukje ter beschikking.
Ik erop gaan staan en toen kon ik er nog niet goed bij, dus prikte mijn vinger in één bol en trok die er tussenuit. Jullie voelen hem al aankomen, er kwamen spontaan nog meer mee naar beneden.
Zij zag dat en kwam eraan gelopen en vroeg zowaar of ze me kon helpen.
Ik zei toen droogjes : eigenlijk had dit niet hoeven te gebeuren. Zij kleurde ervan en ik eerlijk gezegd ook een beetje omdat ik dit zomaar durfde te antwoorden.
Ze raapte de bollen op en deed ze terug in de schap en ik gaf haar die ene terug en zei dat ze die dan ook maar in de schap moest terug leggen. De zin was over om te kopen.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 16:17
Ik pak in de Wibra een bezemsteel en hengel daarmee naar de wol. Als het verfbadnummer dan niet klopt met de andere, leg ik ze in een apart mandje en geef dat af aan een verkoopster. Of ik zet het bij de wollenkast.

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 16:42
Ja, zo kan het ook, hoewel ik me afvraag als je wol uit het hoogste schap wilt hengelen of dat dan wel lukt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 21:34
Ja hoor, ook die, dan steek je de steel in de kluwen. Het is wel de sport om het mandje eronder te zetten en te zorgen dat de bollen er in rollen.

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 12:34
O jongens, mag ik een keer mee naar de Wibra? Ik koop dan gelijk schoon ondergoed
Magtelt, wanneer ga je weer?
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:38

@ Magtelt, heel vindingrijk. Ze zullen vast niet altijd blij zijn als ze jou binnen zien komen bij de wibra. Maar je hebt groot gelijk.

@ Tineke, Ik kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee was. Dat is toch geen behandeling voor een klant. Eigenlijk zou personeel zich wat vaker moeten realiseren dat de klant degene is die er voor zorgt dat zij hun baan kunnen houden. Want als jij niets koopt, gaat de zaak uiteindelijk dicht en hebben ze geen werk meer. Zo is het toch met elk vak? Als wij als school onder de maat presteren hebben we het nu makkelijk maar over een paar jaar staan we met elkaar op straat. Geen kind meer wat er binnen komt. Maar kennelijk zijn klanten voor sommige mensen alleen maar lastpakken en noodzakelijk kwaad.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.410 seconden.
Lang Yarns