weinig of geen tijd de laatste weken |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 April 2020 om 00:26 |
Tja, momenteel heb ik bijna geen tijd meer om op de pc te komen. En daar er belangrijkere dingen zijn, die gaan dan voor.
Als mantelzorger heb ik het vrij druk met mijn broer. (zit in een elektrische rolstoel vanwege M.S.) (en we worden er ook niet jonger op eh?) Komt die corona er nog bij ook, dus extra oppassen geblazen. Maar momenteel is het hier nog vrij goed. Dus.. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dus ... Vingers gekruist houden en hopen dat het zo voor jouw broer zo blijft . . . en handwerken !
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jij bent echt een mantelzorger door dik en dun ook in moeilijker tijden!
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch moet je soms ( indien mogelijk) wat tijd voor jezelf nemen om wat te recupereren
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
je bent een super mantelzorger voor je broer, maar probeer ook een beetje ontspanning te nemen heb je hard nodig zeker nog eens in deze extra moeilijke tijd
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
@petraco, Dat is zeker zo. Maar nu ik sinds een week of twee, een laptop heb, kan ik al wat meer. En morgen (zondag 17 05 2020) komt er iemand zien om wat te helpen. Dus, als broer (en ik) het goed vinden, dan kan die hoogstwaarschijnlijk snel beginnen. Dus, nog eventjes afwachten
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
De nieuwe hulp zou vandaag beginnen, maar ze moest nog van de ziekekas een papier hebben, (denk toelating) en dat kan ze pas vandaag (02 06 2020) gaan halen. Dus nu (als er niks veranderd) morgen beginnen. Afwachten maar
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken het; momenteel druk bezig in ons nieuwe huis en dan komt er van handwerken niet veel (al probeer ik het tussendoor natuurlijk wel).
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
Twee hulpen zijn aangenomen (door broer, want HIJ heeft de hulp nodig). Hij heeft het ook aan mij gevraagd of ik met hun overweg kon. En dat kan ik. Want zij komen van 07.00 uur tot 13.00 a 14.00 uur. IK ben daar rond 11.30 12.00 uur, naargelang het uitkomt.
Maandag, dinsdag, woensdag een vrouw Donderdag, vrijdag, zaterdag een man. Zondagen en feestdagen is het voor mij. (voordien was alles voor mij). Dus ik ben er ook mee vooruitgeholpen eh? |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed dat je wat tijd voor je zelf hebt 👍🌻
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jouw broer en jij beide, hulp is zo belangrijk. Daarom zal ik je ook nog even een "kook" ster geven, bij deze voor jouw recept met de gevulde
tomaten. Ik maak dat tegenwoordig vaker, met mijn eigen twist - het bevalt me zeer goed !!!
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
Danku Iw1463, ben blij dat het je smaakt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |