eerste diploma |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Juni 2020 om 10:34 |
vorige week werd ik voor de tweede keer oma; mijn kleinzoondie in augustus twee hoopt te worden heeft er een zusje bij. gisteren stuurde mijn dochter mij het bericht dat hij zijn eerste diploma heeft gehaald met foto van een met slingertje versierd diploma de tekst luidt: Diploma mini-kraamverzorgende hierbij verklaart ... dat ... met lof het diploma mini kraamverzorgende heeft behaald. je kunt vanaf nu officieel de volgende handelingen uitvoeren: luier aangeven kleertjes uitzoeken helpen met het badje een echte grote bror/zus kus geven vol trots je boertje/zusje laten zien datum....handtekening.... En dat allemaal netjes ingevuld en ondertekent door de kraamverzorgende Vinden jullie dat niet schattig!? Ik had er nog nooit van gehoord en vind het super leuk! Diploma's heb ik niet zoveel mee (eigenlijk niks) maar dat hij er zo in betrokken wordt. Dat vind ik mooi! Daarom wilde ik het met jullie delen fijne dag verder |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een geweldig idee!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat is schattig. Gefeliciteerd.
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee 👍 Gefeliciteerd met je kleindochter 👶🍼
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee. Gefeliciteerd met je nieuwe kleindochter en de zo succesvolle kleinzoon.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk geniet van je kroost
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja leuk, gefeliciteerd met het (nieuwe) kleine grut.
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd! En wat een leuk idee van de kraamzorg om zo het broertje of zusje erbij te betrekken.
|
|
december2011
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel! Tot nu mocht ik alleen op 'raamvisite' maar binenkort mag ik er echt bij en ja ik ga er zoveel mogelijk van genieten |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd ..
Leuk verzonnen zo'n diploma . De aandacht gaat vaak een beetje onbewust naar de pasgeborene . Een neefje van mij vroeg na een paar dagen wanneer het broertje weer naar z'n eigen huis ging . |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dat zou ik over sommige van mijn zussen nog wel willen vragen
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |