Verjaardag |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Juli 2020 om 08:21 |
Lao, van harte gefeliciteerd!!!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Lao!
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd 🥂🎊🍰
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grappig, ik was vergeten dat ik hier ook jarig ben. En werd toen blij verrast met deze felicitaties. Dank jullie wel en neem er eentje van mij: |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd .
En het zonnetje wist het ook kennelijk . |
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alweer een jaar erbij-Van harte! |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd🌹🌷🌻
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog gefeliciteerd.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Dank . Ja, was een gezellige dag. Erg rustig, maar het was gewon fijn. |
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd, ja leuk inderdaad - dat je hier ook jarig bent :-)
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben hier nog nooit jarig geweest. toch vierde ik zondag de 19de mijn 61ste verjaardag het was een echt feest want het was de eerste keer dat ik mijn kleindochter in mijn armen had en dat was fijn!!! en voor het eerst sinds de corona weer ontspannen samen met kind en kleinkinderen; wat had een groter cadeau kunnen zijn?
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met alle feestelijkgheden |
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is de andere kant van die corona ,dat je blij bent met dingen die je hiervoor doodgewoon vond .
Op naar de 62 ,met nog heel veel van zulke gelukkige momenten |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel Lao Tse en Mutti
de eerstvolgende verjaardag is volgende maand voor mijn kleinzoon, hij wordt dan twee vorig jaar borduurde ik met kraaltjes en piepkleine kruisjes een hoofdtooi voor hem met 1 veer, maar eens kijken wat ik nu ga verzinnen |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Lao en Carolina. Een beetje heel erg veel te laat, het is een rare tijd. Tijd jn overvloed en de Hobbydoos schiet er bij in. Rara hoe kan dat?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |