Weer terug van weggeweest!! |
Reageer |
Autheur | |
Marike
Hobbywonder Lid sinds: 19 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 445 |
Onderwerp: Weer terug van weggeweest!! Posted: 18 Augustus 2007 om 21:01 |
Hallo lieve allemaal, Ben weer terug van weggeweest en bezig mijn mail en was weg te werken en natuurlijk alles te lezen wat jullie allemaal hebben "uitgespookt" terwijl ik er even tussenuit was. Tjonge dat valt niet mee hoor en wat hebben jullie veel gemaakt, ben bijna weer aan vakantie toe ... zonder gekheid, heb het forum wel gemist hoor dus vanaf nu ben ik weer van de partij!! Ben zelf niet zo creatief geweest in mijn vakantie. De 1e 2 weken vooral veel geluierd en gelezen op Sardinië en de 3e week mooie steden in Toscane bekeken.... Dus kan er weer helemaal tegen. Als ik nog iemand moet antwoorden ofzo, laat het maar even weten, want ik weet zeker dat ik het één en ander heb gemist |
|
Carola
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Posted: 18 Augustus 2007 om 21:12 |
jippie ze is back!!! mooi he in toscane!! ik heb foto's van mijn schoonouders gezien echt te gek!! blij dat je het naar je zin hebt gehad, maar ook blij dat je weer terug bent
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 18 Augustus 2007 om 22:09 |
Gezellig dat je weer terug bent, en ja, we hebben hier op het forum goed ons best gedaan.
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 18 Augustus 2007 om 22:15 |
Toscane...........ik zie mij er weer lopen,heerlijk he? Gezellig dat je weer terug bent.Zelf ben ik niet zoveel,druk druk druk.Sokken afbreien voor mijn zus.Sjaal voor mijn vriendin die vrijdag a.s jarig is en dan nog het quilten. Waarschijnlijk zetten we het morgen allemaal even bij mijn creaties. |
|
Groetjes Catharina
|
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 18 Augustus 2007 om 23:04 |
Hallo Marike gezellig dat je er weer bent en fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt groetjes Thea |
|
groetjes Thea
|
|
Nicole
Duizendpoot Lid sinds: 23 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
Posted: 18 Augustus 2007 om 23:21 |
ohhhhhhhhhhh ben je op Sardinie geweest!!!!!!! Daar heb ik gewoond!!!!!! mooi is het er he. Naar welk deel ben je geweest? Ik heb in Sassari en Algero gewoond.
groetjes Nicole |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 19 Augustus 2007 om 00:04 |
he leuk dat je er weer bent!!! fijn dat je lekker uitgerust bent!
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 19 Augustus 2007 om 00:45 |
Hallo Marike, Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt en nu weer goed uitgerust mee met ons kunt hobbydozen |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 19 Augustus 2007 om 08:19 |
Hoi Marike, wat een fijne vakantie heb je gehad, zo te horen. Ik ken het zelf helemaal niet , maar geniet mee van jullie uitleg. Ja, het is druk geweest hier ondertussen, wanneer niet . Groetjes Tony |
|
Antonia
|
|
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 19 Augustus 2007 om 08:25 |
Hoi,marike ,fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en weer heelhuids thuis bent.
|
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 19 Augustus 2007 om 09:42 |
daar is "onze" marike weer! leuk dat je er weer bent, hoor! Italië is zo mooi, hé! en het weer was vast beter dan hier, hihi! ik ben al aan winterse spulletjes begonnen, kan je nagaan!
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 19 Augustus 2007 om 10:11 |
Hoi Marike wat fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Nu maar wer wennen aan de dagelijkse dingen hier he
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |