Kind leren haken???? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was denk ik 6 jaar toen ik leerde haken en breien. Vingerhaken deed ik al als kleuter. Niet zo gek als je bedenkt dat beide oma's en mijn moeder breide en haakten.
Echt haken kan ik sinds 3 jaar toen ik op internet op hobbyfora's kwam Ik vind het vele malen moeilijker dan breien Maar als de interesse er is dan kan je met vingerhaken proberen en dan uitbreiden. Alle werkjes opplakken op een a4 en in een showtas doen (zo'n plastic mapje met gaatjes voor een map). Dan zie je als kind ook al je werkjes beter en mooier worden. |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Das een goed idee Simone! Die zal ik onthouden. Ik houd voor Manuel nu al een sticker en kleurplaten schrift bij. De meeste kleurplaten die hij maakt plak ik in het schrift waar hij ook stickers plakt. Leuk om te zien hoe zijn vaardigheden veranderen en verbeteren.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |