GOEIESMORREGUSSSS |
Reageer | Pagina <1 91011 |
Autheur | |||||
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
|
|||||
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
Goeiemorgen ook hier vannacht flink geregend en ook nu regent het. Lekker op mijn gemakkie wakker aan het worden met een bakkie koffie en hobbydoos. dadelijk eens gaan bedenken wat ik voor de swap ga maken. En het is weer om er ook maar gewoon aan te beginnen. Dus wie weet. Maar zo dadelijk eerst even ontbijten en voor mijn logeetje (manneke van 2) gaan zorgen. Schone luier aan aankleden enz. dat ken ik niet meer onze kids kleden zlef wel aan. Maar wel heel gezellig zo'n kleintje op bezoek. Wat we vanmiddag gaan doen moeten we zo maar even overleggen.
|
|||||
|
|||||
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
|
|||||
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
||||
hoi hoi
goedemorgen allemaal
vanmorgen vroeg opgestaan manlief ging vroeg weg
na het hele ochtendritueel aankleden eten en weer opruimen enz de kinderen naar school gebracht
bij middelste B. in de klas flitslezen
daarna naar huis en aan de poets : stoffen en zuigen toiletten schoon was in de machine
vlees uit de vriezer bloemkool schoongemaakt
nu even kopje thee en computteren.
misschien vanmiddag als ik tijd heb even haken
moet nog fotootjes laten zien realisser ik me nu
misschien vanmiddag
|
|||||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|||||
Reageer | Pagina <1 91011 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |