Koningsdag 2020 |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 April 2020 om 12:11 |
Ik vond het Wilhelmus, gespeeld door het Concertgebouworkest, mooi. Zo mogen ze vaker concerten geven, ieder in eigen huis spelend, rommelig, maar kleurrijk.
De koning heeft ons toegesproken, geflankeerd door echtgenote en dochters. Mooi. Alleen dat gepreek over nog even volhouden en aan de regels houden, gaat me vervelen. Wij houden ons eraan, ook als het niet constant gezegd wordt. Ik ken ook mensen, die dat alles aan hun laars lappen, voor hun gelden alleen hun eigen normen en regels. Die hebben toch geen baat bij het gepreek. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt, ook hier in belgie, ,maar dat is voor al, degenen die er hun voeten aan vegen, zodat ze (uiteindelijk) dan toch zich aan ,de regels zullen houden. (hopen we) |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was gisteravond een stukje wandelen, we waren niet de enigen. Uiteindelijk het "normale" rondje gelopen waar bijna niemand liep, de meesten lopen langs het fietspad (nu ik er over nadenk, het lijken hier wel Amerikaanse toestanden op stoepen is bezuinigd). Maar iedereen hield afstand !!!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |