handwerkbeurs Zwolle |
Reageer |
Autheur | |
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Februari 2015 om 10:03 |
Ik zag dit via de site van Jeanet, Blij dat ik brei.
Helaas voor mij veel te ver weg, ik zou er meer dan 6,5 uur voor moeten reizen, maar wanneer ik noordelijker zou wonen zou ik er zeker naar toe gaan. Al was het alleen maar voor de workshop World of colors van byClaire en ook die van Wieke van Keulen Faire Isle zou ik graag doen.
Ik hoop dat in het najaar deze beurs naar Rijswijk komt, dat is goed te doen voor mij. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
sla deze x over!
kan bijna zelf een beurs beginnen! de bolletjes van de vorige x liggen nog te wachten |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op 20 en 21 maart zijn de brei- en Haakdagen in Rijswijk.
Wieke geeft dan ook workshops, dus wie weet is dat wat voor je.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip Jannie! Rijswijk is goed te doen voor mij om te reizen. Ik ga eens kijken of ik wat informatie kan vinden over deze brei- en haakdagen.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik las net in de nieuwsbrief van de Gelderse Mutsen dat ze 7 en 8 maart in Rijswijk staan. Geen kralen, stond er bij. Ze gaan ook wat poppen en beren verkopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |