Papegaai van Jack Bear-Row |
Reageer |
Autheur | |
repa
Duizendpoot Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Januari 2014 om 10:05 |
Lieve Schatten,
Een speciale vraag: ik ben begonnen met het haken van Jack Bear-Row van AmigurumiArtist. Ben al halverwege en realiseer pas nu dat mijn patroon niet volledig is. Ik mis het patroon van de papegaai die op de schouder van het figuurtje moet komen. De maakster van dit patroon reageert niet op berichtjes op ravelry of mail... Kan iemand mij helpen met dit patroon? |
|
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroon ook (9 pagina's) maar ook zonder papegaai :(
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien moet je die er apart bijkopen?
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Repa: je patroon is volledig hoor. Een papegaai zal je elders moeten zoeken.
|
|
repa
Duizendpoot Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie reacties.
Ik wilde idd de papegaai bijkopen (alhoewel de originele geen kooppatroon was), maar de maakster reageert niet op berichten en mails. (3talen geprobeerd). Ik ga op zoek of ik probeer zelf iets uit te vogelen. Het resultaat laat ik jullie zien! |
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
De patronen van Gudrun ofwel amigurumi artiest waren idd oorspronkelijk gratis patronen maar sinds ze door een ander verkocht werden op Marktplaats enzo heeft ze haar site daarin gesloten. en reageerd ze idd niet meer op berichten ze was er te boos over dat is trouwens ook te lezen op haar site die nog wel te lezen is.
Heel jammer dat er van die hebberige figuren bestaan die met andermans werk willen verdienen. |
|
lucske
Hobbyguru Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze heeft ook een papegaai in haar bestanden, misschien deze nemen ?
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |