Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dinosaurus

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
noekiexxx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2014
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noekiexxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dinosaurus
    Posted: 16 Januari 2014 om 11:31
Voor mijn zoontje ben ik op zoek naar een patroon van een dinosaurus. Wie kan mij daaraan helpen?
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 11:45
lees even het topic voorstellen, het wordt misschien als kattig gezien, maar het staat wel zo vriendelijk als er ergens om gevraagd wordt, want wat wil je gehaakt, gebreid of wil je een dino cake gaan bakken, dit is misschien niet zo vriendelijk maar op het moment komt de ene na de andere newbie binnen vallen met ik zoek....... wie heeft dat, wij moeten ook zoeken op google enz enz, dus lees je even in op het forum en je zal zien dat deze vraag al een keer gesteld is en daar ook volgens mij linken bij staan die je zo kan aanklikken, laat dit antwoord je niet afschrikken want dat is niet de bedoeling maar je even voorstellen is wel zo aangenaam voor ons
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 18:07
Je hebt helemaal gelijk Rosaa. Ik heb diezelfde vraag een paar dagen geleden op het forum gezet. Deze staat dus nog heel recent op het forum. Zo blijf je aan de gang. Even zoeken in de zoekfunctie dus...Noekiexxx
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 18:17
of kijken in de topic 'gezocht' :-)
daar kom je zeker het trefwoord 'dinosaurus tegen :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 18:47
Er bestaat een breiboekje me draken of dino's, ik heb het bij de Voordeelboekwinkel en bij Euroland zien liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 10:00
of effe via google, kom je zowaar ook iets tegen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns