Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Medicijnen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Medicijnen
    Posted: 19 Juli 2013 om 14:03
Mijn Metformine zit zo strak ingepakt, dat ik de tabletjes met moeite eruit kreeg. Volgens de apotheek jammer maar helaas, maar de thuiszorgwinkel heeft doosjes met een doordrukmechanisme, die de tablet er zó uitduwt en je kunt er 6 á 7 in het doosje laten vallen om in je weekdoosje te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2013 om 15:39
vervelend dat je ze er niet zo uit kan drukken, maar wel prettig dat de thuiszorgwinkel er een oplossing voor heeft.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2013 om 16:38
Nog geen last van gehad ik heb ook metformine
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2013 om 09:50
Ik krijg per kwartaal andere verpakkingen en naast de Metformine slik ik ook dagelijks Levoricitine, Atorvastatine en Coaprovel. Soms zitten de pilletjes in zulke kleine strips dat je kaboutervingertjes moet hebben om ze er uit te krijgen. De ene keer zijn ze rond, dan weer ovaal. Dus toen ik een maand geleden moeite kreeg om de Metformine eruit te krijgen, terwijl ik eens per week er 14 moet uittellen, ben ik naar een oplossing gaan zoeken. Ik handwerk al een jaar of 35 intensief en dat wil ik nog wel een jaar of 30 doen, zonder gehinderd te worden door huishoudelijke ongemakken. Ik heb ook zo'n ronde tang en een siliconenlapje om potjes open te draaien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2013 om 10:00

Ik heb daar ook zo'n hekel aan, dat ik iedere keer andere tabletten krijg (verpakking; fabrikant). Alleen bij mij wordt alles juist steeds groter. Dan denk ik, waar moet ik dit nu weer laten ??? Meestal zijn mijn doordrukstrips ook een heel stuk groter, dan de tablet dit erin zit.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.098 seconden.
Lang Yarns