Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kan mij helpen met dit patroon?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kan mij helpen met dit patroon?
    Posted: 22 April 2013 om 22:35
Ik ben deze pop aan het breien. http://kimberlychapman.com/crafts/tinyscarecrow-knitdoll-biscuitbrothers.pdf 

Het patroon is in het Engels en leverde tot nu toe geen problemen op. Maar nu kom ik er even niet meer uit. Wie kan mij helpen en vertellen wat hier de bedoeling is. Het is de beschrijving van duim:
CO 6 sts, 2 each on 3 DPNs
Inc1 all (4 4 4)
Inc1 K3 (5 5 5)
Knit 10 rnds

Tot hier gaat het goed en nu volgt het deel waarvan ik het niet meer kan volgen:

T&W, purl back 10, T&W, knit fwd 8, T&W, purl back6, T&W, knit fwd 6, RRFW, k1, RRFW, k4 K3, RLFW, k1 RFLW, k to end of rnd.

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14084
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 22:53
Ik heb het patroon gelezen en ook de verklaring van de begrippen. Volgens mij moet je verkorte naalden breien en staat precies uitgelegd hoe je dat moet doen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 23:13
Er moeten inderdaad  verkorte naalden worden gebreid en in een eerder deel van het patroon is me dat wel gelukt. Maar hier lukt het me gewoon niet.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 23:30

T & W, brei averecht terug 10, T & W, brei fwd 8, T & W, back6, T & W, fwd 6, RRFW, k1, brei averecht k4 K3, RLFW, RRFW, k1 RFLW, k tot eind van rnd.

 

Origineel
oant Sjen
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 20:45
Tja. zo ver was ik zelf ook al wel gekomen. 
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14084
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 21:15
Tja, dan begrijp ik het probleem niet, zul je preciezer moeten aangeven waar je vastloopt.

T&W, purl back 10, T&W, knit fwd 8, T&W, purl back 6, T&W, knit fwd 6, RRFW, k1, RRFW, k4

K3, RLFW, k1 RLFW, k to end of rnd

Je hebt boven nog iets staan van averecht breien, dat zie ik in het patroon niet staan. Daarom heb ik het even gecopiƫerd.
Zit daar misschien het probleem?
Wat ik ook niet begrijp is dat er staat:k4 en daarna K3. Dus een keer kleine letter en daarna hoofdletter..
Ben je dat al eerder tegen gekomen?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hartbeertje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 April 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hartbeertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 21:46
Wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar een breipatroon om een trui te breien. ik zoek het patroon van woezel en pip en van Elmo. met werkbeschrijving? ik hoop dat mij iemand kan helpen? ik wil zo graag een trui laten maken met woezel en pip en met elmo. me oppas kindje wordt over 5 maanden 2 en ik wil haar een gebreide trui van woezel en pip geven en 1 van elmo. ze is er helemaal gak van. Ik hoop dat mij iemadn kan helpen? ik heb al via google gezocht ik zie wel plaatjes maar geen werkbeshrijving erbij
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.547 seconden.
Lang Yarns