Artistieke handen |
Reageer |
Autheur | |
mazzel
Newbie Lid sinds: 06 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 20 |
Onderwerp: Artistieke handen Posted: 06 September 2007 om 15:04 |
14 okt. is er artistieke handen in Apeldoorn en 28 okt in Haarlem. Zeker de moeite waard om heen te gaan. Informatie op http://www.artistiekehanden.nl/ Groetjes Mazzel |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Posted: 16 September 2007 om 19:35 |
Ik zet het in mijn agenda, 14 okt. Bedankt voor de tip!!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 17 September 2007 om 22:24 |
ik vindt dat artistieke handen nooit zo, vrijwel niks met breien, dus ik sla een keer over! heb er wel een keer een mooie genaaide jas gekocht...maar het is helaas meestal kopen en niks leren...of patronen ..
Vorige keer heb ik wel een visitekaartje meegenomen van een schilderes en die heeft begin dit jaar voor mij een schilderij ontworpen dus dat was wel de moeite waard. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |