stoffenspektakel Zwolle |
Reageer |
Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2012 om 08:53 |
Woensdag 29 februari is er weer een stoffenspektakel in de IJsselhallen in Zwolle.
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga niet!!!
Ik mag geen stof kopen van mezelf (en ik heb op die dag al wat anders gepland, verstandige ik)... Voor degene die wel gaan: heel veel plezier!!! |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mezelf lint en band beloofd.....wil nog losse
kussens maken voor in de caravan en heb daar oude geruite theedoeken voor, de achterkant komt óf ptt zak óf jeans met band en lint. Ik MOET aan de gang met de zitkussens uit de caravan. We hebben een 2e hands gekocht en ik heb de gordijntjes en dekbedden al rood/wit geblokt gemaakt. Nu de zitkussens nog, heb jeans gekocht en rood/witte stof om er piperband tussen te zetten. Dát is klaar nu de kussens nog, hhhhmmmm. Ach ben je eenmaal bezig..... |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig is Zwolle ver weg want mijn kasten puilen al uit met stof. Groetjes, Lida.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |